"Kto nienawidzi upomnienia, idzie śladem grzesznika, ale kto Pana się boi, z serca się nawróci."
 - Syr 21, 6

Listy słać można do Agros-Nova oraz do jej większościowego udziałowca, IK Investment Partners (do IK należy pisać po angielsku, wzór listu niżej). Najprostszym listem protestacyjnym do Agros-Nova jest treść naszej petycji:

~ ~ ~

Zwracam się do kierownictwa grupy kapitałowej Agros-Nova z prośbą o wycofanie marki "Demon Energy Drink" z rynku, czy to przez zaprzestanie jego produkcji, czy przez zupełną zmianę wizerunku owego produktu.

Prośbę swą uzasadniam tym, iż:

1) Używanie zła jako narzędzia marketingowego jest w mej opinii niedopuszczalne.
2) Reklama "Demon Energy Drink" może wzbudzić u wielu osób niezdrowe zainteresowanie satanizmem, co może grozić tym osobom poważnymi szkodami duchowymi i psychicznymi.

Jednocześnie informuję o swoim przystąpieniu do bojkotu WSZYSTKICH produktów spożywczych grupy Agros-Nova (Garden, Krakus, Dr Witt, Kotlin, Fortuna, Pysio, Tarczyn, Łowicz, Włocławek oraz Demon). Bojkot ów będzie trwał aż do spełnienia postulatów zawartych w niniejszej petycji.

Z poważaniem,


~ ~ ~

Oto adresy e-mail firmy Agros-Nova, na które nalezy wysłać powyższy protest:

opinie@agrosnova.pl

biuro@agrosnova.pl

~ ~ ~

Jeśli ktoś z Państwa chciałby wysłać bardziej obszerną wiadomość, można napisać coś od siebie bądź użyć tego tekstu:

Szanowni Państwo,

w związku z Państwa decyzją biznesową o wprowadzeniu na rynek napoju energetycznego Demon oraz sposobem promocji tego produktu, pragnę Państwa poinformować, że moja rodzina wykreśla z list zakupowych wszystkie produkty i marki należące do Agros Nova (Fortuna, Łowicz, Pysio, Dr Witt, Tarczyn, Krakus, Garden, Kotlin i Włocławek). Dołożę wszelkich starań, by oprócz mojego gospodarstwa domowego w bojkot Państwa produktów zaangażowały się także liczne rodziny moich przyjaciół, sąsiadów, bliższa i dalsza rodzina. Postanowiłem także prosić o wsparcie kierowników lokalnych sklepów spożywczych, aby informowali o Państwa decyzji swoich klientów i namawiali ich do zakupów produktów firm konkurencyjnych.

Traktuję tę sprawę bardzo poważnie. Ludzie, z którymi rozmawiam, również podzielają moje zdanie i przyłączają się do bojkotu.

Mam nadzieję, że zanim wydadzą Państwo pieniądze na promocję napoju Demon w mediach masowych, zweryfikują Państwo swoją decyzję, wycofają produkt ze sprzedaży lub przeprowadzą jego rebranding oraz zerwą współpracę z Adamem Darskim (pseudonimy Nergal, Holocausto), który jawnie walczy z Chrześcijaństwem, obraża ludzi myślących inaczej i aktywnie promuje ideologię satanistyczną.

Rozumiem, że działacie Państwo w zgodzie z prawem, że być może rynek nawet przyjmie Państwa produkt i jego koncept... ale nie mogę stać obojętnie, gdy świadomie niszczą Państwo wartości chrześcijańskie, na których zbudowany został porządek społeczny naszej cywilizacji. Czy myślą Państwo o skutkach swoich decyzji, ich wpływie na młode pokolenie i kulturę?

Życzę szybkiej zmiany zdania i utrzymania udziałów rynkowych!

Z poważaniem,

~ ~ ~

Prosimy również przesłać poniższy list do IK Investment Partners, czyli właściciela większościowego firmy Agros-Nova! Jeśli "Demon" jest pomysłem polskiego kierownictwa, to może da się na nie wpłynąć "od góry". Ważne jest aby wysłać listy do wiadomości Agros-Novy.

Adresaci:

kai.warn@ikinvest.com, christel.retzlaff@ikinvest.com, daniel.mogerud@ikinvest.com, charlotte.laveson@ikinvest.com, detlef.dinsel@ikinvest.com, dan.soudry@ikinvest.com

Do wiadomości:
marek.sypek@agrosnova.pl, joanna.bancerowska@agrosnova.pl, biuro@agrosnova.pl, opinie@agrosnova.pl


Temat: Agros-Nova's boycott in Poland

Dear Sir/Madam,

I would like to inform you that both me and a group of my friends ceased to buy products of a company that belongs to your investment portfolio - Agros Nova in Poland.

The company has begun an aggressive advertising campaign of "Demon Energy Drink" with satanic scandalizing "artist", nicknamed Nergal, who repeatedly and publicly insulted the religious feelings of Poles, publicly tore up the Bible. His performances (as well as can be expected in a TV advertising campaign) are obscene and indecent, hateful and evil.

I never imagined that the manufacturer of my favorite brands, such as "Tarczyn" or "Kotlin" may resort to such actions which are contrary not only the foundations of European civilization, but simply with good taste and decency, especially as the products of Agros Nova are also intended for children.

A boycott campaign has been started on the Internet and it's declaration has been signed by almost 4500 people during the first week. The boycott is supported by many Catholic personalities and media - and will continue until Agros Nova withdraws from the promotion of satanism by either rebranding the product entirely or withdrawing it from the market.

Sincerely,

~ ~ ~

Czy bojkot ma sens? Padają różne argumenty przeciw: że tylko robimy "Demonowi" reklamę, że wielu na złość nam sięgnie po ów napitek, że ośmieszamy katolicyzm, itd. Cóż, ignorowanie zjawiska nie sprawia, że ono znika. Na zachodzie ignorowano parady homoseksualne, rezultat znamy. Natomiast bojkot konsumencki firmy Pepsi sprawił, że ta przestała współpracować z firmą Senomyx, która wykorzystywała w swoich pracach komórki pozyskane z abortowanych dzieci.

O tym, iż nasza akcja jest potrzebna świadczyć może również rzeka szyderstw, przekleństw i bluźnierstw pojawiająca się na facebookowej stronie bojkotu. Diabeł szaleje - widać mu wadzimy.

~ ~ ~

Jak we wszystkim, także w sprawie bojkotu potrzebujemy Bożej pomocy, albowiem:

"Nie toczymy bowiem walki przeciw krwi i ciału, lecz przeciw Zwierzchnościom, przeciw Władzom, przeciw rządcom świata tych ciemności, przeciw pierwiastkom duchowym zła (...)."
- Ef 6, 12

Dlatego nawołujemy również do modlitwy za jak największe owoce naszej akcji, czyli także o opamiętanie i nawrócenie tych, którzy albo szerzą zło, albo szerzenie zła popierają.

~ ~ ~




Kontakt z nami najlepiej nawiązać przez stronę facebookową:
http://www.facebook.com/SatanizmNiePrzejdzieBojkotProduktowAgrosNova

Email, który rzadko sprawdzamy, gdyż został zalany spamem:
  admin@satanizmnieprzejdzie.pl

Kontakt dla mediów, który też rzadko sprawdzamy, z tego samego powodu: 
rzecznik.prasowy@satanizmnieprzejdzie.pl




~ Crux Sacra Sit Mihi Lux ~