"Nikt nie zapala światła i nie stawia go w ukryciu ani pod korcem, lecz na świeczniku, aby jego blask widzieli ci, którzy wchodzą."
 - Łk 11, 33

Zapraszamy do śledzenia wydarzeń i wzmianek medialnych dotyczących naszej inicjatywy.

~ ~ ~

12 Kwietnia Roku Pańskiego 2014

Postępy akcji: ponad 14300 podpisów pod petycją, ponad 79000 wyświetleń na niniejszej stronie, zaś na facebooku ponad 2900 członków w grupie i ponad 5600 fanów na stronie

12 Kwietnia Roku Pańskiego 2014

Na stronie naszej petycji opublikowaliśmy ogłoszenie pt. Już prawie wygraliśmy :) Oto treść ogłoszenia:

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Rok Pański 2014 pełen jest dobrych wieści. "Demon Energy Drink" zniknął ze strony internetowej koncernu Agros-Nova, nie działa też strona internetowa samego napoju (http://demonenergy.pl/), ów zaś niemal kompletnie zniknął ze sklepów (udało nam się go znaleźć jedynie w pewnym sklepie... internetowym). I to mimo tego, iż pojawiły się gdzieniegdzie "Demony" z drugiej partii produkcyjnej - tej bez pentagramu.

Niestety, mają one datę przydatności do spożycia do lata 2015, przeto do tego czasu nie będzie można oficjalnie zakończyć bojkotu. Gdyby nie one, bojkot można byłoby zakończyć już w tym roku, gdyż napoje energetyczne wyprodukowane w 2012 mają datę przydatności do spożycia do lata 2014.

Wszystko byłoby prostsze, gdyby Agros-Nova oficjalnie przyznała się do wycofania "Demona" z produkcji i sprzedaży, jednak z oczywistych względów kierownictwo koncernu się do tego nie spieszy i chyba chce całe zamieszanie zakończyć po cichu.

Cóż, na razie się do tego dostosujemy. Nie mamy zamiaru maltretować ludzi i firm, naszym celem jest storpedowanie produktu. I wygląda na to, że cel osiągnęliśmy. Musimy jednak pozostać jakiś jeszcze czas na placu boju, by się o tym upewnić.

Dlatego oficjalnie nasza akcja jeszcze nie może zostać zakończona. Bojkot wszystkich marek firmy Agros-Nova oraz wszystkich sklepów sprzedających "Demona" nadal trwa - i trwać będzie aż do osiągnięcia celu, którym jest zupełna eliminacja marki "Demon Energy Drink" z polskiego rynku. Nadal zbieramy podpisy pod petycją i nadal się modlimy - tak za powodzenie akcji, jak i za nawrócenie dla kierownictwa firmy Agros-Nova.

Bojkotowane marki: Łowicz, Kotlin, Fortuna, Tarczyn, Krakus, Garden, Dr Witt, Pysio, Włocławek, Fruktus (marka niedawno zakupiona przez Agros-Novę) oraz Demon.

Bóg zapłać za wsparcie bojkotu! Króluj nam Chryste!

- Jan Cyraniak & SatanizmNiePrzejdzie.PL

18 Lutego Roku Pańskiego 2014

Na stronie Agros-Nova coraz mniej śladów po "Demonie": zniknęła zakładka produktu oraz wszelkie informacje, pozostała jedynie samotna puszka na widocznej poniżej miniaturce... czyżby oznaki naszego (a w zasadzie Waszego) ostatecznego zwycięstwa?

19 Grudnia Roku Pańskiego 2013

W naszym bojkocie bierze udział 14 tysięcy osób, tymczasem za oceanem rozkręca się burza, która nasz bojkot sprowadza do rozmiarów niewielkiego zbiegowiska.

W ciągu 19 godzin do bojkotu stacji telewizyjnej A&E dołączyło ponad 600 TYSIĘCY ludzi. O co chodzi? Gwiazdor bardzo popularnego telewizyjnego show został z niego wyrzucony za stwierdzenie, iż seks homoseksualny jest grzechem.

Amerykanom się to nie spodobało i od kilkunastu godzin na facebooku pączkują strony poparcia dla niego - i bojkotu wobec stacji telewizyjnej, która go wyrzuciła. Jest ich już kilkaset, część z nich również zebrała kilkaset tysięcy polubień. Najliczniejsza ma ponad 721 tysięcy i co minutę zyskuje kolejny tysiąc!

29 Lipca Roku Pańskiego 2013

Na stronie naszej petycji opublikowaliśmy ogłoszenie pt. "Demon" zaczyna znikać ze sklepów, a my mamy 14 tysięcy podpisów! Oto treść ogłoszenia:

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

"Demon Energy Drink" powoli zaczyna znikać ze sklepów, nadal jednak trwa nasza akcja bojkotu wszystkich produktów Agros-Nova oraz wszystkich sklepów sprzedających "Demona". Bierze w niej już udział ponad 14 tysięcy osób!

Wraz z odejściem Nergala z satanistycznej kampanii reklamowej napoju [wrzesień 2012 roku] nasza akcja weszła w fazę walki na przeczekanie, osładzanej jednak co chwila kolejnymi oznakami podupadania produktu "Demon":

  • 20 listopada 2012 - z artykułu "Energia na topie" zamieszczonego na portalu kupieckim HurtDetal.pl dowiadujemy się, iż "Demon Energy Drink" okazał się handlowym niewypałem, zaś na portalu Gazeta.pl Pieniądze pojawia się sonda z pytaniem "Jaki napój energetyczny pijesz najczęściej?". Do 6.02.2013 wzięły w niej udział 542 osoby, z czego "Demona" wskazało 6 z nich, wiodąca zaś na polskim rynku markę aż 81. Z faktu, iż 272 osoby przyznały się do nie sięgania po napoje energetyczne wnosimy, iż Agros-Novie udało się zdobyć nieco ponad 2% polskiego rynku energetyków. Jest to kompletna klapa.
  • 31 grudnia 2012 - facebookowa strona "Demona" zamilkła i od tej pory nic nowego się na niej nie pojawia. Wygląda na to, że Agros-Nova nie zdecydowała się na przedłużanie tej jakże popularnej przecież formy promocji swojego napoju. Brak aktualizacji widać też na zwyczajnej stronie internetowej "Demona". Są to kolejne symptomy powolnego obumierania tejże marki.
  • 1 lipca 2013 - "Demon" powoli zaczyna znikać ze sklepów, dlatego w tej chwili nie będziemy publikować ich listy (gdyż w każdej w chwili może okazać się nieaktualna). Tam, gdzie napój jeszcze stoi, pobieżne sprawdzenie dat przydatności do spożycia ujawnia, iż cały czas mamy do czynienia z pierwszą partią napoju - wyprodukowaną latem 2012. Innymi słowy: dużo wskazuje na to, iż napój "Demon" nie jest już produkowany.
  • 19 lipca 2013 - mija data przydatności do spożycia "Demonów" z domieszką soku owocowego - miejmy nadzieję, iż cały pozostały zapas zostanie wylany do ścieków. Niestety, zwyczajny "Demon" (bez soku owocowego) będzie nadal stał na półkach, gdyż ma dłuższą datę przydatności do spożycia (lato 2014).
Możliwe, że "Demon" nie jest już produkowany, a sklepowe półki będzie zalegał jedynie do czasu przeterminowania lub wyprzedaży całego zapasu. Co się stanie później? Kierownictwo Agros-Nova może zdecydować się na ciche porzucenie marki, jednak naszym zdaniem będzie próbowało utrzymać niewielką obecność "Demona" na rynku w oczekiwaniu na poprawę koniunktury. Za takim scenariuszem przemawia fakt zamieszczenia wizerunku napoju "Demon" wśród marek należących do Agros-Novy na oficjalnej stronie internetowej tejże firmy.


W tej sytuacji nie możemy spoczywać na laurach. Bojkot wszystkich marek firmy Agros-Nova oraz wszystkich sklepów sprzedających "Demona" nadal trwa - i trwać będzie aż do osiągnięcia celu, którym jest eliminacja marki "Demon Energy Drink" z polskiego rynku. Nadal zbieramy podpisy pod petycją i nadal się modlimy - tak za powodzenie akcji, jak i za nawrócenie dla kierownictwa firmy Agros-Nova.

Bojkotowane marki: Łowicz, Kotlin, Fortuna, Tarczyn, Krakus, Garden, Dr Witt, Pysio, Włocławek, Fruktus (marka niedawno zakupiona przez Agros-Novę) oraz Demon.

Bóg zapłać za wsparcie bojkotu! Króluj nam Chryste!

- Jan Cyraniak & SatanizmNiePrzejdzie.PL


19 Lipca Roku Pańskiego 2013

Mija data przydatności do spożycia "Demonów" z domieszką soku owocowego - miejmy nadzieję, iż cały pozostały zapas zostanie wylany do ścieków. Niestety, zwyczajny "Demon" (bez soku owocowego) będzie nadal stał na półkach, gdyż ma dłuższą datę przydatności do spożycia (lato 2014).

15 Lipca Roku Pańskiego 2013

Na portalu Naszego Dziennika opublikowano artykuł poświęcony deklaracji poparcia dla ks. abp Henryka  Hosera pt. Polacy bronią ks. abp. Hosera. W artykule - zawierającym wypowiedzi inicjatora deklaracji - wspomniano również o petycji będącej deklaracją bojkotu produktów Agros-Nova:
http://www.naszdziennik.pl/wiara-kosciol-w-polsce/48088,polacy-bronia-ks-abp-hosera.html

13 Lipca Roku Pańskiego 2013

Bojkot produktów Agros-Nova trwa już okrągły rok.

10 Lipca Roku Pańskiego 2013

Nasza facebookowa strona włącza się w akcję zbierania podpisów pod deklaracją poparcia dla ks. abp Henryka Hosera w obliczu nękającej go nagonki medialnej. Deklarację można podpisać pod tym adresem:
http://www.petycjeonline.com/popieramy_abp_hosera

1 Lipca Roku Pańskiego 2013

"Demon" powoli zaczyna znikać ze sklepów, dlatego jak na razie nie opublikowaliśmy ich listy (gdyż w każdej w chwili może okazać się nieaktualna). Tam, gdzie napój jeszcze stoi, pobieżne sprawdzenie dat przydatności do spożycia ujawnia, iż cały czas mamy do czynienia z pierwszą partią napoju - wyprodukowaną latem 2012. Innymi słowy: dużo wskazuje na to, iż napój "Demon" nie jest już produkowany.

26 Czerwca Roku Pańskiego 2013

Z dyskusji na forum Racjonalista.pl dowiadujemy się, że jego użytkownicy właśnie dowiedzieli się o istnieniu bojkotu Agros-Nova. Co ciekawe - myślą, iż Nergal nadal reklamuje "Demona", a produkt dzięki naszemu bojkotowi zyska rozgłos...
http://www.racjonalista.pl/forum.php/s,573158

24 Czerwca Roku Pańskiego 2013

Na facebooku nawołujemy do bojkotu piw niewielkiej firmy AleBrowar. Firma owa ogłosiła wypuszczenie na rynek nowego piwa, na którego etykiecie zamieszczono kpinę z Najświętszego Sakramentu.

21 Czerwca Roku Pańskiego 2013

Zapraszamy do lektury wywiadu udzielonego portalowi Pejcz przez głównego organizatora bojkotu firmy Agros-Nova. Po czym polecamy pomodlić się za autorów widniejących pod wywiadem komentarzy. Wywiad pt. Czy szatan popija energy drinki? Wywiad z autorem akcji "Satanizm nie przejdzie - bojkot produktów Agros Nova" można przeczytać tutaj:
http://pej.cz/Czy-szatan-popija-energy-drinki-Wywiad-z-autorem-akcji-Satanizm-nie-przejdzie-bojkot-produktow-Agros-Nova-a6828

Okazuje się, że także wegetarianie organizują bojkot soków i napojów firmy Agros-Nova. Szczegóły w linku:
http://weganskiepysznosci.blogspot.com/2013/06/uwaga-na-soki-klarowane-zelatyna-agros.html

11 Czerwca Roku Pańskiego 2013

InterMarche, sklep mający w swojej ofercie "Demona", reklamuje się za pomocą nawiązania do antykatolickiej rzezi zwanej rewolucją francuską [niebiesko-biało-czerwone ulotki z wizerunkiem gilotyny i podpisem "wielka rewolucja cenowa - ścinamy tysiące cen"]. Zachęcamy do jego bojkotu.

10 Czerwca Roku Pańskiego 2013

Rockstar - kolejny energy drink flirtujący z satanizmem, co widać na plakacie "Rockstar Mayhem Festival". Powoli zaczynamy sądzić, że zamiast robić listę bojkotowanych energetyków łatwiej będzie zrobić listę tych, które nie są objęte bojkotem. Plakat można obejrzeć tutaj:
http://farm9.staticflickr.com/8542/8970613425_5b963a9c7b.jpg

5 Czerwca Roku Pańskiego 2013

Nasza facebookowa strona zamieszcza zdjęcie nawiązującej do satanizmu reklamy napoju Roko [młody człowiek z wywalonym językiem pozdrawiający patrzącego za pomocą rogatej dłoni] produkowanego przez firmę Zbyszko Company Sp. z o. o. Firma ta produkuje również napoje: 3 Cytryny (itd.), Polo Cola, Ariva Ice Tea, Veroni Mineral oraz Volvita Woda Mineralna. Zachęcamy do bojkotu.

Podpisujmy apel o zdymisjonowanie "Pełnomocnik Rządu do Spraw Równego Traktowania", ministry Agnieszki Kozłowskej-Rajewicz, która chce wprowadzić do polskich szkół indoktrynację pro-homoseksualną, pro-aborcyjną i antynatalistyczną. Pamiętajmy: gorszenie niewinnych dzieci również pochodzi z inspiracji szatana. Apel można znaleźć pod tym adresem:
http://www.mamaitata.org.pl/index.php?option=com_petitions&view=petition&id=56

31 Maja Roku Pańskiego 2013

Zapraszamy wszystkich Łodzian do wzięcia udziału w bojkocie konsumenckim lokali i firm wspierających projekt Queercard, czyli honorujących kartę rabatową dla zwolenników homoseksualizmu. Lista biorących udział w owym gorszącym projekcie przedsiębiorstw dostępna jest na stronie jego organizatora:
http://fabrykarownosci.com/wptest/tml/

30 Maja Roku Pańskiego 2013

Na portalu Gazeta.pl Toruń, w artykule poświęconym próbom uratowania ketchupu z Wrocławka, pojawia się sfromułowana w typowym dla tego medium stylu wzmianka o naszej inicjatywie:
http://torun.gazeta.pl/torun/1,87119,14011877,Internauci_walcza_o_keczup__38_tys__zwolennikow.html

18 Maja Roku Pańskiego 2013

Heyah proponuje Polakom "diabelsko dobrą ofertę" i zachęca: "dzwoń do diabła". My zachęcamy do bojkotu tejże sieci.

13 Maja Roku Pańskiego 2013

Twarz napoju energetycznego Tiger, Dariusz Michalczewski, popiera adopcję dzieci przez małżeństwa gejowskie:
http://www.fronda.pl/a/michalczewski-popiera-adopcje-dzieci-przez-gejow,28109.html

6 Maja Roku Pańskiego 2013

Nasza facebookowa strona zamieszcza oficjalne stanowisko administracji SatanizmNiePrzejdzie.PL w sprawie kwestii demoniczności Hello Kitty, oto jego treść:

Gazeta Aborcza znów wyśmiewa Kościół, tym razem jednak trzeba przyznać, że Kościół sam dał ku temu okazję. A konkretnie ksiądz, który bezkrytycznie przepisał z Internetu zmyśloną przez internetowe trolle wersję powstania Hello Kitty i wygłosił ją z ambony. Jak sam o tym mówi:

"Informacji o Hello Kitty szukałem w internecie. Wpisałem w wyszukiwarkę Google frazę "Hello Kitty", a następnie zebrałem informacje. (...) Powołałem się na informacje zawarte na stronach internetowych. Jeśli firma Sanrio, produkująca Hello Kitty, miałaby co do tych treści jakieś obiekcje, to wystąpiłaby na drogę sądową. A tego nie uczyniła. (...) Jak się teraz nad tym zastanawiam, to może faktycznie zbyt pochopnie to wszystko opisałem. Powtarzam jednak, nawet jeśli zabawka nie ma dla większości ludzi wymiaru demonicznego, to w jednostkowych przypadkach może mieć i warto o tym informować."

Tak, ostrzegać należy. Ale z głową. Przypominamy, że egzorcysta, ks. Paweł Popielnicki, na swojej konferencji "Piekielne zabawy" nazwał historyjkę o satanistycznym pochodzeniu Hello Kitty mianem "legendy". Następnie stwierdził, że kociak umieszczany jest na dziwnych produktach (trumnach, odzieży erotycznej, broni, wibratorach, bluźnierczych wersjach różańca, czy Matki Bożej), więc należy być ostrożnym, gdyż przyzwyczajając dzieci do słodkiego Hello Kitty możemy sprawić, że w miarę dorastania sięgną po owe mniej słodkie produkty. A nie, że opanuje je legion demonów.

Powiedzmy sobie szczerze. Potępiając otwarty satanizm wytyczamy klarowne granice między tym, co złe, a tym, co dobre. Potępiając rysunkowego kotka sprawiamy, że niektórzy ludzie wierzący będą się od tej pory zastanawiać, czy aby rogaty nie czai się na nich w najróżniejszych przedmiotach codziennego użytku. To chyba nie jest dobry efekt? Przecież Bóg jest nieskończenie silniejszy od szatana - i to Boga mamy się bać, a nie jakiegoś upadłego anioła. Z drugiej strony, jeśli legenda satanistycznego Hello Kitty umocni się, wierzący katolik powinien unikać przedmiotów z wizerunkiem owego kota - nie przez wzgląd na własne sumienie, ale żeby nie siać zgorszenia. O podobnej sytuacji mówi nam Św. Paweł Apostoł w pierwszym Liście do Koryntian:

"Ależ właśnie to, co ofiarują poganie, demonom składają w ofierze, a nie Bogu. Nie chciałbym, byście mieli coś wspólnego z demonami. Nie możecie pić z kielicha Pana i z kielicha demonów; nie możecie zasiadać przy stole Pana i przy stole demonów. Czyż będziemy pobudzali Pana do zazdrości? Czyż jesteśmy mocniejsi od Niego? Wszystko wolno, ale nie wszystko przynosi korzyść. Wszystko wolno, ale nie wszystko buduje. Niech nikt nie szuka własnego dobra, lecz dobra bliźniego! Tak więc wszystko, cokolwiek w jatce sprzedają, spożywajcie, niczego nie dociekając - dla spokoju sumienia. Pańska bowiem jest ziemia i wszystko, co ją napełnia. Jeżeli zaprosi was ktoś z niewierzących a wy zgodzicie się przyjść, jedzcie wszystko, co wam podadzą, nie pytając o nic - dla spokoju sumienia. A gdyby ktoś powiedział: To było złożone na ofiarę - nie jedzcie przez wzgląd na tego, który was ostrzegł, i z uwagi na sumienie. Mam na myśli sumienie nie twoje, lecz bliźniego. Bo dlaczego by czyjeś sumienie miało wyrokować o mojej wolności? Jeśli ja coś spożywam dzięki czyniąc, to czemu mam być spotwarzany z powodu tego, za co dzięki czynię? Przeto czy jecie, czy pijecie, czy cokolwiek innego czynicie, wszystko na chwałę Bożą czyńcie Nie bądźcie zgorszeniem ani dla Żydów, ani dla Greków, ani dla Kościoła Bożego" - 1Kor 10, 20-32

25 Kwietnia Roku Pańskiego 2013

Na portalu wPolityce.pl pojawia się interesujący artykuł pt. DKMS-Polska zwalnia dyrektorkę. „Fundacja DKMS-Polska prowadziła turystykę transplantacyjną”. Polakom zarejestrowanym we współpracującej z Nergalem Fundacji DKMS zalecamy przeniesienie się do polskiego Centralnego Rejestru Niespokrewnionych Potencjalnych Dawców Szpiku i Krwi Pępowinowej (http://www.szpik.info/).
http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-tomasza-szymborskiego/50562-dkms-polska-zwalnia-dyrektorke-fundacja-dkms-polska-prowadzila-turystyke-transplantacyjna

24 Kwietnia Roku Pańskiego 2013

Facebookowa strona Agros-Novy zniknęła, strona "Demona" na fb nie jest uaktualniana już prawie 5 miesięcy, tak samo jego strona internetowa, na której nie straszy już "Nergal". Tymczasem "Demon Energy Drink" po cichu pojawia się w coraz większej ilości osiedlowych sklepików. Uważamy przeto, że nadszedł czas na II fazę bojkotu polegającą na propagowaniu listy sklepów sprzedających ów napitek - wraz z wezwaniem do omijania ich szerokim łukiem. Szczegóły wkrótce.

Tymczasem Nergal czyta życzenia od klientów na zlecenie księgarni Merlin.pl. Na stronie można zobaczyć kto jeszcze może czytać życzenia: min. postkomunistyczny poseł Ryszard Kalisz (http://merlin.pl/). Zalecamy bojkot.
http://www.youtube.com/watch?v=YTZYUI30C-I

23 Kwietnia Roku Pańskiego 2013

Na półkach sklepów nadal stoją puszki "Demona" z pentagramem. Albo produkt się nie sprzedaje i nadal widzimy pierwszą partię napoju - albo producent okłamał opinię publiczną twierdząc, że ze względu na protesty będzie produkował puszki bez pentagramu.


Dzięki facebookowi odkrywamy 2 przypadki niezidentyfikowanych, dość ohydnie wyglądających obiektów odkrytych przez konsumentów w pudełkach soku Fortuna.


15 Kwietnia Roku Pańskiego 2013

W serwisie PortalSpożywczy.pl pojawił się wywiad z prezesem Agros-Nova, Markiem Sypkiem. Warto zacytować z niego pewien fragment świadczący o kiepskiej kondycji produktu "Demon Energy Drink":

PortalSpożywczy.pl: "A co z segmentem napojów energetyzujących? W różnych badań wynika, że polscy konsumenci najchętniej sięgają po produkty no name z dyskontów niż markowe produkty?"

Marek Sypek: "Demon nie jest produktem drogim, kosztuje ok. 1,79 więc jego rotacja jest poprawna. Nie zamierzamy rywalizować z Redbullem czy Tigerem. Nie planujemy poszerzać brandu i kategorii. To dodatkowy segment działalności a nie core biznes."

http://www.portalspozywczy.pl/owoce-warzywa/artykuly/marek-sypek-prezes-grupy-agros-nova-caly-wywiad,84770_4.html


5 Kwietnia Roku Pańskiego 2013

Portal Prawy.pl wspomina o naszym bojkocie w artykule pt. TRUPIA CZASZKA na soczku dla dziewczynek. AGROS NOVA znów skandalizuje!
http://www.prawy.pl/z-kraju/46-aktualnoci9/2848-trupia-czaszka-na-soczku-dla-dziewczynek-agros-nova-znow-skandalizuje

6 Lutego Roku Pańskiego 2013

20 listopada 2012 w artykule Wojna na złośliwości FoodCare i Maspex. Kto jest liderem rynku energetyków? na portalu Gazeta.pl Pieniądze pojawiła się sonda z pytaniem "Jaki napój energetyczny pijesz najczęściej?". Do 6.02.2013 wzięły w niej udział 542 osoby, z czego "Demona" wskazało 6 z nich, wiodąca zaś na polskim rynku markę aż 81. Z faktu, iż 272 osoby przyznały się do nie sięgania po napoje energetyczne wnosimy, iż Agros-Novie udało się zdobyć nieco ponad 2% polskiego rynku energetyków. Jest to kompletna klapa finansowa. Uwaga: od tej chwili wyniki sondy mogą nie być miarodajne, gdyż przeczytawszy o niej nasi przeciwnicy i zwolennicy mogą zacząć w niej głosować, zaburzając tym samym jej wynik.

http://pieniadze.gazeta.pl/Gospodarka/1,123731,12889573,Wojna_na_zlosliwosci_FoodCare_i_Maspex__Kto_jest_liderem.html

28 Stycznia Roku Pańskiego 2013

Popieramy bojkot wydawnictwa "Czarna Owca", które swymi skierowanymi do dzieci książkami sieje wśród nich zgorszenie i lewicową ideologię. Wystarczy przytoczyć niektóre tytuły:

"Wielka księga siusiaków"
"Wielka księga cipek"
"Boga przecież nie ma"
"Mała książka o feminizmie"
"Duża książka o aborcji"
"Mała książka o kupie"
"Doktor Proktor i Proszek Pierdzioszek"
"To wszystko rodzina!" [niszczenie pojęcie rodziny]
"Mała książka o miłości" [niszczenie pojęcia miłości]
"Mała książka o tolerancji"

https://www.facebook.com/BojkotWydawnictwaCzarnaOwca

27 Stycznia Roku Pańskiego 2013

Dostrzegamy, iż facebookowa strona "Demon Energy Drink" od 31 grudnia nie wstawiła nic nowego, nie ma na niej prawie żadnego ruchu. Również facebookowa strona Fundacji DKMS od dłuższego czasu nie wstawiła nic o "Demonie". Czyżby kolejne oznaki agonii produktu?

5-13 Stycznia Roku Pańskiego 2013

Nasza strona na facebooku włącza się w internetową kampanię skierowaną przeciwko buntowniczej ideologii Jerzego Owsiaka, satanistycznemu "Przystankowi Woodstock" oraz nadużyciom finansowym pojawiającym się przy okazji WOŚP. W gruncie rzeczy schemat jest podobny, jak w przypadku "Demona" - chodzi o propagowanie szkodliwych postaw przy okazji prowadzenia działalności charytatywnej.

20 Listopada Roku Pańskiego 2012

Na stronie naszej petycji opublikowaliśmy ogłoszenie pt. "Demon" okazał się handlowym niewypałem. Oto treść ogłoszenia:

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

Z radością pragnę Państwa poinformować, że bojkot produktów Agros-Nova przynosi pozytywne rezultaty. Marka "Demon Energy Drink" posiada bardzo nikłą obecność w Internecie,  nie posiada za to żadnych reklam w mediach, nie widać jej także na półkach większości sklepów, o stacjach benzynowych nie wspominając. Ponadto nigdzie nie pojawiły się zapowiadane puszki bez pentagramu - co sugeruje, że nadal nie udało się sprzedać pierwszej partii napoju. Słabą sprzedaż "Demona" potwierdza branżowy artykuł "Energia na topie" z portalu HurtDetal.pl, w którym p. Monika Dawiec pisze:

"W większości sklepów, które odwiedziłam prym wiedzie marka Tiger, dobrze sprzedaje się także Black i Red Bull. W jednej placówce jest jeden klient, który polubił nowy napój Demon – i tylko dla niego detalista zamawia ten produkt do swojej placówki. Czy każdego polskiego kupca stać na takie podporządkowanie się jednostkowemu klientowi? Odpowiedź zna każdy z Was, z osobna..."

Źródło: http://www.hurtidetal.pl/article/art_id,8972-61/energia-na-topie/place,1/

Proszę Państwa! Jak widać, zwycięstwo w naszej walce z "Demonem" jest w zasięgu ręki. Słaba sprzedaż oraz cisza medialna wokół produktu pozwalają mieć nadzieję na to, iż firma Agros-Nova zrozumiała swój błąd i cichaczem próbuje się wycofać z nietrafionej decyzji biznesowej. Nie zamierzamy im w tym przeszkadzać, ale pamiętajmy - to tylko przypuszczenia. Bojkot trwa nadal i żadne próby przeczekania lub kosmetyczne poprawki wizerunkowe go nie zakończą. Zakończy go - zgodnie z petycją - jedynie wycofanie się z produkcji napoju lub kompletna zmiana jego wizerunku.

Przy okazji pragnę też przypomnieć, że bojkotem objęliśmy wszystkie sklepy, które sprzedają "Demona". Jest to bardzo ważne, gdyż perspektywa utraty nawet niewielkiej części konsumentów zniechęca właścicieli sklepów do zamawiania owego gorszącego produktu, co dodatkowo rujnuje jego sprzedaż. Prosimy o przesyłanie nam nazw sklepów, które mają "Demona" w ofercie - ułożymy odpowiednią listę. Może dzięki temu niektóre z tych placówek wycofają się z handlu owym nieszczęsnym napitkiem.

To tyle. Proszę pamiętać o zbieraniu podpisów pod naszą petycją (ostatnio ich przyrost zmalał do kilku dziennie) i o modlitwie - tak za powodzenie akcji, jak i za nawrócenie dla kierownictwa firmy Agros-Nova. Jeśli ktoś z Państwa chciałby dokładnie prześledzić historię bojkotu włącznie ze wzmiankami medialnymi, zapraszamy do świeżo zaktualizowanego działu "Wieści" na naszej stronie internetowej:

Bóg zapłać za wsparcie bojkotu! Króluj nam Chryste!

- Jan Cyraniak & SatanizmNiePrzejdzie.PL

18 Listopada Roku Pańskiego 2012

Dobre wieści! Z artykułu Energia na topie zamieszczonego na portalu kupieckim HurtDetal.pl dowiadujemy się, iż "Demon Energy Drink" istotnie okazał się handlowym niewypałem:
"W większości sklepów, które odwiedziłam prym wiedzie marka Tiger, dobrze sprzedaje się także Black i Red Bull. W jednej placówce jest jeden klient, który polubił nowy napój Demon – i tylko dla niego detalista zamawia ten produkt do swojej placówki. Czy każdego polskiego kupca stać na takie podporządkowanie się jednostkowemu klientowi? Odpowiedź zna każdy z Was, z osobna..."
http://www.hurtidetal.pl/article/art_id,8972-61/energia-na-topie/place,1/

17 Listopada Roku Pańskiego 2012

Po przeszukaniu internetu pod kątem nowych stron widzimy, że marka "Demon Energy Drink" zdaje się prawie nie istnieć. Bardzo niewiele sklepów prowadzi jej sprzedaż, nigdzie nie pojawiły się zapowiadane nowe puszki bez pentagramu. Czyżby trwała wyprzedaż wyprodukowanych zapasów przy jednoczesnym wstrzymaniu produkcji?

10 Listopada Roku Pańskiego 2012

Jak czytamy w artykule Demon nie patrzy w oczy zamieszczonym na portalu Wiara.pl, "W Sopocie 27 października po raz czwarty odbyło się sympozjum z cyklu „Magia – cała prawda”, na którym referat wygłosił m.in. ks. Aleksander Posacki. – Walka toczy się o kwestię najważniejszą: ludzkie zbawienie. Nie możemy tego bagatelizować – powiedział specjalnie dla „Gościa Niedzielnego”. W czasie spotkania można było też posłuchać świadectwa byłego bioenergoterapeuty oraz dowiedzieć się, jakie zagrożenia są związane z takimi praktykami jak tarot czy joga."
Nas przede wszystkim interesuje ilustrujące artykuł zdjęcie, na którym za ks. Posackim wyświetlany jest slajd prezentacji zawierający Nergala oraz puszkę "Demon Energy Drink". Serce rośnie, gdy widzimy, że nasza diagnoza zagrożenia duchowego związanego z tym produktem zostaje w ten sposób potwierdzona i podtrzymana.
http://kosciol.wiara.pl/doc/1350694.Demon-nie-patrzy-w-oczy

4 Listopada Roku Pańskiego 2012

Na portalu Gościa Niedzielnego znajdujemy artykuł pt. Komisja Europejska poucza Polskę ws. "Nergala", z którego możemy się dowiedzieć, iż według Komisji Europejskiej propagowanie satanizmu jest zgodne z "europejskimi wartościami":
http://gosc.pl/doc/1348909.Komisja-Europejska-poucza-Polske-ws-Nergala

30 Października Roku Pańskiego 2012

Organizatorzy akcji SatanizmNiePrzejdzie.PL dołączają się do jakże potrzebnego i silnego w tym roku głosu biskupów i kapłanów przeciwko obchodzeniu tzw. Halloween. Z radością stwierdzamy, iż towarzyszący temu hałas medialny dał pozytywne owoce. W miejscu zamieszkania administratora strony ilość pukających do drzwi, przebranych za potwory dzieci spadła w tym roku trzykrotnie w porównaniu z rokiem ubiegłym.

29 Października Roku Pańskiego 2012

Sprawa wspólnego zdjęcia "Nergala" i ks. Bonieckiego wywołuje coraz większe zgorszenie. W artykule pt. To zdjęcie byłoby wytłumaczalne. W jakim wypadku? Gdyby ks. Boniecki starał się nawrócić grzesznika zamieszczonym na portalu wPolityce.pl czytamy min.:
"Czy Ksiądz katolicki może popierać bluźniercę i satanistę? Bo to właśnie wyraża owo skandaliczne zdjęcie. Podobnie jak żadanie dedykacji na bluźnierczej książce. To nie jest tylko szacunek do osoby, co jest cechą chrześcijańskiej postawy, ale także afirmacja poglądów czy postaw Nergala, w których Boniecki nie widzi żadnej profanacji, żadnego przekraczania granic. Czy nie jest zgorszenie i swoista propaganda czy zielone światło dla satanizmu?" - pyta ks. prof. Aleksander Posacki, wybitny specjalista od rozpoznań zagrożeń duchowych. Duchowny dodaje, że środowisko TP od dawna promowało błędną teologię w kwestii szatana. Według duchownego przyczyniła się tego błędna ideologia ks. Hryniewicza, która ostatecznie dopuszcza zbawienie szatana, co jest jedną z najbardziej przewrotnych herezji w historii Kościoła.
http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-lukasza-adamskiego/39534-to-zdjecie-byloby-wytlumaczalne-w-jakim-wypadku-gdyby-ks-boniecki-staral-sie-nawrocic-grzesznika

18 Października Roku Pańskiego 2012

Potępienie kampanii reklamowej "Demona" słyszymy w 10-tej minucie homilii ks. biskupa Wiesława Meringa wygłoszonej podczas obchodów 28. rocznicy śmierci bł. ks. Jerzego Popiełuszki w Sanktuarium Męczeństwa błogosławionego we Włocławku:
http://www.radiomaryja.pl/multimedia/homilia-ks-bpa-alojzego-meringa-wygloszona-podczas-obchodow-28-rocznicy-smierci-bl-ks-jerzego-popieluszki-w-sanktuarium-meczenstwa-blogoslawionego-we-wloclawku/

16 Października Roku Pańskiego 2012

Portal internetowy Radia Maryja zamieszcza poświęcony naszej inicjatywie artykuł pt. "Egzorcyzmujemy Demona":
http://www.radiomaryja.pl/kosciol/egzorcyzmujemy-demona/

14 Października Roku Pańskiego 2012

Jak czytamy w ogłoszeniach duszpasterskich parafii p.w. Św. Józefa i Sanktuarium Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Toruniu:
"Informujemy o podjętej przez Stowarzyszenie Rodzin Katolickich akcji bojkotu produktów firmy Agros-Nova (m.in. napoje Łowicz, Kotlin, Fortuna, Tarczyn, Krakus, Garden, Dr Witt, Pysio, Włocławek oraz Demon), która przy okazji reklamy swego produktu "Demon Energy Drink" zdecydowała się na otwarte zachęcanie do wchodzenia w kontakt z istotami demonicznymi. Katolicy nie mogą pozostać bierni w sytuacji otwartej promocji satanizmu. Kto to rozumie, może się dołączyć."

9 Października Roku Pańskiego 2012

Do akcji protestacyjnej dołączają Mali Rycerze Miłosiernego Serca Jezusowego ze Wspólnoty Katolickiej w Koszalinie:
http://www.malirycerze.koszalin.opoka.org.pl/start/index.php/pl/ogloszenia-rycerzy/2123-protest-naszej-rycerki-i-odpowied-na-ow-protesto-wycofanie-marki-qdemon-energy-drinkq-z-rynku

7 Października Roku Pańskiego 2012

Nasz rzecznik prasowy Bartłomiej Kucek pojawił się w audycji Stacja Credo w Radiu WNET. W duecie z dziennikarką Frondy Martą Brzezińską przekonuje nas o szkodliwości kampanii reklamowej opartej na satanizmie, zapraszamy do odsłuchania audycji:
http://www.radiownet.pl/publikacje/stacja-credo-05102012-r

6 Października Roku Pańskiego 2012

Na stronach internetowych Dziennika Łódzkiego znajdujemy artykuł pt. Czy Nergal zaszkodzi dżemom z Łowicza? Jeśli chodzi o media tzw. głównego nurtu, to jest to jak dotąd najbardziej obiektywny artykuł.
http://www.dzienniklodzki.pl/artykul/671693,czy-nergal-zaszkodzi-dzemom-z-lowicza,id,t.html

2 Października Roku Pańskiego 2012

Wspieramy akcję Stowarzyszenia Twoja Sprawa przeciwko uprzedmiotawiającej kobiety i szerzącej zgorszenie reklamie napoju "Black"! Chciwi ludzie z wielkich korporacji wystawiają nasze dzieci na coraz bardziej okropny przekaz reklamowy - warto poświęcić kilka minut na wysłanie protestu:
http://www.twojasprawa.org.pl/slide-view/nie-zwazajac-na-dzieci-nowa-kampania-black/

Zamieszczony na portalu Rodzina Katolicka, a traktujący o tej właśnie akcji przeciwko napojowi "Black" artykuł pt. Energetyzuje dorosłych, demoralizuje dzieci wspomina również o naszej inicjatywie:
http://www.rodzinakatolicka.pl/index.php/wiadomoci/6-wiadomosci/30494-energetyzuje-dorosych-demoralizuje-dzieci

30 Września Roku Pańskiego 2012

Nasz bojkot wsparła Parafia Katedralna Najświętszego Serca Pana Jezusa w Rzeszowie, Bóg zapłać!
http://www.katedra.rzeszow.pl/index.php/rozmaitosci/308-satanizm-nie-przejdzie.html

28 Września Roku Pańskiego 2012

Na stronach internetowych Expressu Bydgoskiego pojawia się poświęcony wzrostowi tendencji okultystycznych oraz wspominający o naszych sukcesach artykuł pt. Magia wygrywa z rozumem:
http://www.express.bydgoski.pl/look/article.tpl?IdLanguage=17&IdPublication=2&NrIssue=2253&NrSection=80&NrArticle=231294&IdTag=831

26 Września Roku Pańskiego 2012

Na portalu Prawy.pl pojawia się artykuł pt. Sukces katolików: „Demon” tani jak barszcz! Niedługo pewnie zniknie z półek:
http://www.prawy.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1798%3Asukces-katolikow-demon-tani-jak-barszcz&catid=46%3Aaktualnoci

Jak widać, Agros-Nova jak na razie na "Demonie" nie zarabia, ale nadal próbuje nim podbić rynek. Naszą rolą jest sprawić, by supermarkety - po wyprzedaniu znaczących ilości otrzymanego po niskiej cenie "Demona" - nie chciały zamawiać go więcej. Dlatego też rozciągamy bojkot na wszystkie sklepy, które sprzedają napój "Demon Energy Drink". Wkrótce rozpoczniemy informowanie o tym fakcie zainteresowane osoby, tzn. sygnatariuszy petycji, same sklepy, a także firmę Agros-Nova.

Otrzymaliśmy również ciekawe zdjęcie od jednego z naszych sympatyków:


Definicja "wyprzedaży" wg Wikipedii: "sposób pozbywania się towarów niepełnowartościowych lub o kończącym się terminie przydatności, aby pomniejszyć straty i zrobić miejsce na nowe towary, patrz przecena", źródło: http://pl.wikipedia.org/wiki/Cena_%28ekonomia%29

Publikujemy najnowszą wersję naszego plakatu A4, do której dodana została informacja o bojkocie sklepów sprzedających "Demona" - jak wcześniej w 2 odmianach kolorystycznych:


25 Września Roku Pańskiego 2012

Pan poseł Piotr Pyzik składa interpelację do ministra zdrowia w sprawie pozyskiwania poza granicami Polski komórek krwiotwórczych od polskich dawców rekrutowanych przez rejestr DKMS Polska dla polskiego biorcy, o czym możemy przeczytać na stronach serwisu Niepoprawni.pl w artykule Jadwigi Chmielowskiej pt. DKMS a turystyka transplantacyjna:
http://niepoprawni.pl/blog/208/dkms-turystyka-transplantacyjna

24 Września Roku Pańskiego 2012

SE.pl oraz Pomponik.pl zgodnie z prawdą donoszą, iż Nergal nie stracił kontraktu reklamowego:
http://www.se.pl/rozrywka/plotki/nergal-nie-stracil-kontraktu-reklamowego_281051.html
www.pomponik.pl/plotki/news-nergal-nie-stracil-kontraktu-reklamowego,nId,637036

Natomiast TeleMagazyn.pl nie wiedzieć czemu donosi, iż Reklama z Darskim nie przegrała:
http://www.telemagazyn.pl/plotki/7675,reklama-z-darskim-nie-przegrala,id,t.html

Chyba jednak przegrała, skoro ze strony "Demona" zniknęła poświęcona owemu bluźniercy zakładka "Demon Demonów". Ale tak działa medialna manipulacja: wpierw donoszą, że Nergal stracił kontrakt i że odnieśliśmy sukces - a potem, że jednak nie stracił, a my sukcesu nie odnieśliśmy. Nikt jednaj nie relacjonuje PRAWDY, która wygląda tak, że zakładka poświęcona Nergalowi została ze strony "Demona" usunięta, a wraz z nią usunięto te fragmenty tekstu, któreśmy najostrzej atakowali. Ten niewątpliwy (choć częściowy) sukces naszego bojkotu zostaje przykryty medialną wrzawą koncentrującą się nie wiedzieć czemu na relacji prawnej firmy Agros-Nova z imć Darskim.

23 Września Roku Pańskiego 2012

Otrzymujemy mocne wsparcie od redakcji serwisu wPolityce.pl, która w artykule pt. Uwaga na produkty: "Garden, Krakus, Dr Witt, Kotlin, Fortuna, Pysio, Tarczyn, Łowicz, Włocławek" - jak możesz, wybierz markę konkurencji zobowiązuje się przypominać o bojkocie co tydzień, a także dotrzeć z nim do pozostałych mediów oraz do zwykłych Polaków:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/36768-uwaga-na-produkty-garden-krakus-dr-witt-kotlin-fortuna-pysio-tarczyn-lowicz-wloclawek-jak-mozesz-wybierz-marke-konkurencji

List otwarty do Zarządu i Kierownictwa firmy Agros w sprawie w sprawie wycofania marki "Demon Energy Drink" pojawia się także na portalu konserwatyzm.pl:
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/5256/satanizm-jest-blefem

22 Września Roku Pańskiego 2012

Kolejny sukces bojkotu! Ze strony internetowej "Demona" (www.demonenergy.pl) znikają najbardziej jaskrawe zachęty do wchodzenia w kontakt z istotami demonicznymi! Niestety, te mniej jaskrawe pozostały. Zamiast tego:

"Nie szukaj diabła w Demonie. Poszukaj Demona w sobie. (...) Twój Demon jest blisko! Gdy robisz coś, co Cię jara, czujesz, jak Twój Demon działa! (...) Zawsze marzyłeś o tym by je spotkać. Poznać bliżej. Tak blisko, jak tylko można… Mamy dla Ciebie super wiadomość! Demony Seksu są dziś z nami! Demon seksu to kawałek nieba na ziemi. (...) Przedstaw nam swojego Demona. A może masz ich w sobie kilka? Super!"

Mamy to:

"Przedstaw nam swojego dobrego Demona! (...) W tym dziale będziemy przypominać Wam najfajniejsze naszym zdaniem postaci filmowe o prawdziwie "demonicznej" naturze. (...) Demony seksu, które od wieków fascynują ludzkość. (...) Zabierz na wędkowanie swojego Demona (...) dawka demonicznej energii na co dzień (...) Uwolnij z puszki demoniczną moc zakazanego owocu"

21 Września Roku Pańskiego 2012

Niezależna Gazeta Obywatelska w Opolu publikuje podpisany przez wiele znanych osobistości List otwarty w sprawie wycofania marki „Demon Energy Drink”:
http://www.ngopole.pl/2012/09/21/popieramy-list-otwarty-w-sprawie-wycofania-marki-demon-energy-drink/

List otwarty podpisali:

  • Prof. dr hab. Grzegorz Górski, adwokat, wykładowca Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Lublinie
  • Dr Rafał Zgorzelski, historyk, publicysta
  • Dr Zbigniew Girzyński, historyk, poseł na Sejm RP
  • Agnieszka Zydroń, lokalny społecznik, członek Towarzystwa Miłośników Ziemi Jadowickiej
  • Dr Jacek Misztal, politolog, publicysta
  • Tomasz Kwiatek, prezes Stowarzyszenia „Stop Korupcji” i wydawca Niezależnej Gazety Obywatelskiej w Opolu
  • Dr Tomasz P. Terlikowski, filozof, publicysta, redaktor naczelny Portalu Fronda.pl
  • Dr Paweł Milcarek, redaktor naczelny „Christianitas”
  • Prof. dr hab. Wojciech Polak, historyk, wykładowca Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Zbigniew Gołkowski, psycholog
  • Marian Piłka, historyk, publicysta
  • Dr Piotr Sosiński, radca prawny, wykładowca akademicki
  • Tadeusz Solecki, publicysta, literat
  • Wiesław Janowski, ekonomista
  • Artur Zawisza, wiceprezes Związku Żołnierzy Narodowych Sił Zbrojnych
  • Arkadiusz Robaczewski, Centrum Kultury i Tradycji Wiedeń 1683
  • Dr hab. Jacek Bartyzel, Profesor Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Jan Cyraniak, założyciel inicjatywy SatanizmNiePrzejdzie.PL
  • Prof. dr hab. Kazimierz Braun, teatrolog, reżyser, wykładowca State University of New York (USA)
  • Arkadiusz Meller, Portal Konserwatyzm.pl
  • Krzysztof Kania, lokalny społecznik
  • Dr Marian Szołucha, ekonomista, wykładowca akademicki
  • Tomasz Strzałkowski, prawnik, radny Powiatu Opolskiego
  • Maciej Walaszczyk, dziennikarz, „Nasz Dziennik”
  • Paweł Nowacki, dziennikarz, publicysta, wydawca

Serwis TeleMagazyn.pl donosi - Producenci "Demona" wycofali reklamę z Nergalem:
http://www.telemagazyn.pl/plotki/7635,producenci-demona-wycofali-reklame-z-nergalem,id,t.html?sesja_gratka=0fa070b4573aa7acc2425efc0107a524

Fronda.pl zamieszcza artykuł pt. Po raz kolejny udało się przegonić Nergala! Z "jasełkowym" satanizmem da się walczyć :
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/po_raz_kolejny_udalo_sie_przegonic_nergala__z_jaselkowym_satanizmem_da_sie_walczyc_24126/strona/2

20 Września Roku Pańskiego 2012

Dzień rozpoczął się od tabloidowych doniesień o utracie przez Nergala kontraktu na reklamowanie "Demona". Wszystko zaczęło się od krótkiego artykułu w tygodniku Na Żywo, po którym posypały się raczej mało merytoryczne artykuły na internetowych portalach plotkarskich:

Pomponik.pl: Nergal stracił kontrakt reklamowy
http://www.pomponik.pl/plotki/news-nergal-stracil-kontrakt-reklamowy,nId,636196

Se.pl: Nergal STRACIŁ kontrakt REKLAMOWY
http://www.se.pl/rozrywka/plotki/nergal-stracil-kontrakt-reklamowy_280252.html

Ochyachy.pl: Nergal stracił pracę! Nie zarobi na reklamie napoju energetycznego
http://ochyachy.pl/5790158636503453502/nergal-stracil-prace1-nie-zarobi-na-reklamie

Fakt.pl: Demony Nergala nie sprzedają się [polecamy, zdecydowanie najzabawniejszy]
http://www.fakt.pl/Mial-byc-sukces-biznesowy-a-jest-klapa-Adam-Darski-Nergal-stracil-kontrakt-reklamowy,artykuly,178344,1.html

Szybki rzut oka na stronę internetową "Demon Energy Drink" potwierdza - zakładka poświęcona Nergalowi zniknęła! Sytuację wyjaśnia artykuł pt. Nergal nie będzie już reklamował Demona. "Zakończył się etap z udziałem Darskiego" opublikowany w serwisie NaMonciaku.pl, w którym znajdujemy informację, że co prawda żaden kontrakt nie został zerwany, jednak Nergal istotnie - już nie będzie twarzą "Demona":
http://namonciaku.pl/3miasto/1,113053,12520960,Nergal_nie_bedzie_juz_reklamowal_Demona___Zakonczyl.html

W kierownictwie bojkotu panuje umiarkowany optymizm, lecz w sieci wybucha euforia - zaprzyjaźnione portale publikują wpisy tak tryumfalne, że postronny obserwator może odnieść mylne wrażenie, iż bojkot osiągnął swój zamierzony cel i się zakończył...

Niezależna.pl: Sukces bojkotu - "Nergal" bez kontraktu!
http://niezalezna.pl/33081-sukces-bojkotu-nergal-bez-kontraktu

wPolityce.pl: Facebookowa akcja "Egzorcyzmujmy Demona" osiągnęła swój cel. Nergal stracił kontrakt na 350 tys. zł.
http://wpolityce.pl/wydarzenia/36706-facebookowa-akcja-egzorcyzmujmy-demona-osiagnela-swoj-cel-nergal-stracil-kontrakt-na-350-tys-zl

Całość sytuacji stała się przez to cokolwiek niejasna, dlatego na naszej stronie facebookowej opublikowane zostało Oświadczenie organizatora bojkotu Agros-Nova w sprawie doniesień o usunięciu Nergala z kampanii reklamowej "Demona", oto jego treść:

Proszę Państwa! Szczegóły techniczne dotyczące zmniejszenia obecności Nergala na stronie reklamującej "Demona" się nie liczą - liczy się to, że zniknęła poświęcona mu zakładka. Oczywiście Agros-Nova twierdzi, że wszystko idzie "zgodnie z planem", ale proszę wskazać jakąś inną "twarz napoju energetycznego" znikającą "zgodnie z planem" po paru tygodniach kampanii - np. Tysona, Kubicę, Pudzianowskiego, czy Michalczewskiego.

Jest to więc już trzeci częściowy sukces naszego bojkotu (po usunięciu pentagramu z logo i porzuceniu planów reklamy w TV). Bojkotu, który trwa nadal, gdyż w naszej petycji skierowanej do producentów "Demona" nie ma o Adamie Darskim ani jednego słowa. Oto jej treść:

"Zwracam się do kierownictwa grupy kapitałowej Agros-Nova z prośbą o wycofanie marki "Demon Energy Drink" z rynku, czy to przez zaprzestanie jego produkcji, czy przez zupełną zmianę wizerunku owego produktu.
Prośbę swą uzasadniam tym, iż:
1) Używanie zła jako narzędzia marketingowego jest w mej opinii niedopuszczalne.
2) Reklama "Demon Energy Drink" może wzbudzić u wielu osób niezdrowe zainteresowanie satanizmem, co może grozić tym osobom poważnymi szkodami duchowymi i psychicznymi.
Jednocześnie informuję o swoim przystąpieniu do bojkotu WSZYSTKICH produktów spożywczych grupy Agros-Nova (Garden, Krakus, Dr Witt, Kotlin, Fortuna, Pysio, Tarczyn, Łowicz, Włocławek oraz Demon). Bojkot ów będzie trwał aż do spełnienia postulatów zawartych w niniejszej petycji."

Jak widać, nie protestujemy jedynie przeciwko pentagramowi w logo, czy przeciwko Nergalowi. Protestujemy przeciwko całości. Bojkotu nie zakończy nic innego, jak tylko bezwarunkowe zastosowanie się do naszego ultimatum. Tak nam dopomóż Bóg i Święty Krzyż!

19 Września Roku Pańskiego 2012

Z artykułu pt. Polacy piją coraz mniej soków. Odstrasza ich nie tylko cena, ale także kaloryczność zamieszczonego na Portalu Spożywczym dowiadujemy się, iż "Koncern Agros-Nova (...) ogłosił, że zaczyna sprzedawać napoje energetyzujące Demon oraz gumy tzw. funkcyjne. Agros-Nova usilnie szuka nowych sposobów na zarabianie pieniędzy. Dlaczego? Polacy soków, nektarów i napojów piją coraz mniej. Rynek ten wart jest teraz ok. 3 mld zł i podzieliły go między sobą trzy firmy Maspex (Tymbark), Hortex oraz Agros-Nova. Ubiegły rok był dla nich ciężki. Sprzedaż soków, nektarów i napojów spadła o 12,4 proc. (ilościowo). W pierwszych dwóch miesiącach tego roku o 7,2 proc."
Połączmy to z uzyskanymi wcześniej informacjami, że Agros-Nova rozdaje "Demona" na lewo i prawo [min. rozlicza się nim ze sklepami np. za akcje promocyjne, a te następnie sprzedają go pół-darmo], a swoim przedstawicielom handlowym obcina zarobki za słabe wyniki sprzedaży tegoż napoju. Wyłania się z tego wszystkiego obraz tonącej firmy, która gotowa jest podpisać cyrograf z diabłem, byle dalej zarabiać.
http://www.portalspozywczy.pl/inne/napoje_bezalkoholowe/wiadomosci/polacy-pija-coraz-mniej-sokow-odstrasza-ich-nie-tylko-cena-ale-takze-kalorycznosc,69771.html

18 Września Roku Pańskiego 2012

Na stronie naszej petycji opublikowaliśmy ogłoszenie, o którym powiadamiani drogą emailową są wszyscy sygnatariusze - a które ma za zadanie zmotywować ich do poszukiwania w swoim otoczeniu osób, które również byłyby skłonne podpisać petycję i bojkotować produkty firmy Agros-Nova. Oto treść ogłoszenia:

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!
Pod petycją widnieje już ponad 10 tysięcy podpisów, jednak to wciąż zbyt mało, by przekonać firmę Agros-Nova do wycofania się z produktu "Demon Energy Drink" i jego skandalicznej kampanii reklamowej zachęcającej młodych ludzi do wchodzenia w kontakt z istotami demonicznymi.
Mamy świadomość, że bojkotujących jest więcej, niż podpisów, gdyż w akcję włączone są również osoby niemające dostępu do Internetu oraz nieposiadający adresu email członkowie naszych rodzin, itp. - ale pamiętajmy, że liczba podpisów ma duże znaczenie. Po osiągnięciu liczby 20 tysięcy chcemy je wydrukować i przesłać kierownictwu firmy Agros-Nova.
Dlatego mamy do Państwa gorącą prośbę: niech każda osoba, która się podpisała, przekona choćby dwie kolejne osoby - nie tylko do stosowania bojkotu, ale również do podpisania petycji. Gdyby każdy z nas wykonał ten plan, już wkrótce mielibyśmy nie 20, ale 30 tysięcy podpisów! Jeśli ktoś z naszej rodziny nie posiada skrzynki email, załóżmy mu jakąś darmową, by mógł się podpisać - nawet jeśli nie miałby z niej potem korzystać.
Trzeba też pamiętać, że najlepszą metodą nacisku na producentów "Demona" jest codzienne przestrzeganie bojkotu wszystkich produktów [Garden, Krakus, Dr Witt, Kotlin, Fortuna, Pysio, Tarczyn, Łowicz, Włocławek oraz Demon]. Bojkot ten musi być masowy. Dotychczas bierze w nim udział zapewne kilkadziesiąt tysięcy osób - jest to stanowczo za mało.
W Polsce za osoby "głęboko wierzące" uznaje się około 9% społeczeństwa, czyli grubo ponad 3 miliony. Musimy do nich dotrzeć! Każdy z nas zna ludzi głębokiej wiary, ludzi wrażliwych i przyzwoitych, którzy bez problemu przyłączyliby się do tej akcji. Dajmy im znać, powiedzmy im o bojkocie i o jego stronie SatanizmNiePrzejdzie.PL - specjalnie wykupiono łatwą do zapamiętania domenę. Co prawda jesteśmy obecni w mediach, nasz rzecznik prasowy wystąpił nawet w TV Trwam, a do tego przygotowujemy kampanię wysłania informacji o bojkocie do każdej polskiej parafii - nic jednak nie zastąpi "poczty pantoflowej" :)
Liczymy na Państwa inicjatywę! Ten bojkot to nie dzieło moje lub moich współpracowników, ale nas wszystkich. I wszyscy musimy działać, by go rozszerzyć, jeśli nie chcemy, by stał się jedynie kolejną internetową ciekawostką. Jeśli bojkot się uda, przez wiele lat żadna firma nie będzie miała odwagi sięgnąć po satanistyczny marketing. Mamy szansę dokonać wielkiej rzeczy, ale działać musimy naprawdę wszyscy.
Bóg zapłać za wsparcie bojkotu podpisem i czynem!
- Jan Cyraniak & zespół SatanizmNiePrzejdzie.PL



Portal W obronie Wiary i Tradycji włącza się w bojkot tekstem pt. ks. Adam Skwarczyński oficjalnie poparł bojkot napoju energetycznego “Demon” – poprzyjmy i my!!!:
http://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2012/09/18/ks-adam-skwarczynski-poparl-bojkot-napoju-energetycznego-demon-poprzyjmy-i-my/

17 Września Roku Pańskiego 2012

Jeden z członków naszego zespołu opracował łatwą do druku i kopiowania ulotkę, którą można zabrać ze sobą na zakupy, tudzież rozdać znajomym i rodzinie:


14 Września Roku Pańskiego 2012

Serwis Razem.TV zamieszcza bardzo rzeczowy reportaż filmowy pt. Poskromienie Demona - bojkot konsumencki ma sens!:
http://razem.tv/filmy/-/Poskromienie-Demona-bojkot-konsumencki-ma-sens-

13 Września Roku Pańskiego 2012

Portal Target Marketing publikuje artykuł pt. Rusza drugi etap komunikacji marki Demon. Dowiadujemy się zeń, iż zamiast "Demona" reklamować, Agros-Nova zamierza wpierw ściśle związać go ze sprawą oddawania szpiku w Fundacji DKMS. Stanowi to dla nas dzwonek alarmowy: czas na "drugi etap komunikacji bojkotu firmy Agros-Nova".
http://targetmarketing.pl/marketing_news/rusza_drugi_etap_komunikacji_marki_demon.php

11 Września Roku Pańskiego 2012

Serwis NaMonciaku.pl zamieszcza zabawny artykuł pt. Nergal się śmieje z bojkotu swojego napoju: "Psy szczekaja...a demony sie sprzedaja:)". To dziwne, bo robiąc zakupy od wielu tygodni nigdzie na "Demona" nie natrafiliśmy. I choć otrzymujemy wieści, iż napitek ów jest tu i ówdzie dostępny, to jednak mamy wrażenie, iż jego ekspansja została co najmniej mocno spowolniona.
http://namonciaku.pl/3miasto/1,113053,12448356,Nergal_sie_smieje_z_bojkotu_swojego_napoju___Psy_szczekaja___a.html

Dowiadujemy się, iż Robert Tekieli napisał o naszym bojkocie we wrześniowym numerze Magazynu Salezjańskiego Don Bosco, artykuł nosi tytuł Zabawa złem:
http://www.donbosco.salezjanie.pl/start-2184#t

9 Września Roku Pańskiego 2012

Na łamach Tygodnika Idziemy wspiera nas ks. Dariusz Kowalczyk w artykule pt. Reklamowanie Demona:
http://www.idziemy.com.pl/komentarze/reklamowanie-demona

8 Września Roku Pańskiego 2012

Serwis NaMonciaku.pl publikuje artykuł pt. Nergal się śmieje z bojkotu swojego napoju: "Psy szczekaja...a demony sie sprzedaja:)". Budzi to nasze zdziwienie, gdyż od kilku tygodni nie widzieliśmy "Demonów" w asortymencie jakiegokolwiek odwiedzonego sklepu...
http://namonciaku.pl/3miasto/1,113053,12448356,Nergal_sie_smieje_z_bojkotu_swojego_napoju___Psy_szczekaja___a.html

7 Września Roku Pańskiego 2012

Nasza petycja ma już 10 tysięcy podpisów! Dziękujemy wszystkim podpisanym!

5 Września Roku Pańskiego 2012

Naszą inicjatywę popiera profesor Grzegorz Górski, wykładowca Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego w Lublinie, samorządowiec, sędzia Trybunału Stanu, o czym przeczytamy na blogu dr Rafała Zgorzelskiego:
http://rafal.zgorzelski.salon24.pl/445445,demoniczny-napoj

3 Września Roku Pańskiego 2012

Na lewicującym portalu NaTemat.pl pojawia się dość zabawny artykuł pt. Najpierw bojkotowali producenta napoju Demon, teraz atakują pracownicę firmy. Internetowa burza wokół Agros-Nova

http://natemat.pl/29693,najpierw-bojkotowali-producenta-napoju-demon-teraz-atakuja-pracownice-firmy-internetowa-burza-wokol-agros-nova

2 Września Roku Pańskiego 2012

W serwisie Moje Miasto Lublin opublikowany zostaje opisujący działania naszych sympatyków artykuł pt. Parafialna krucjata przeciwko firmie Agros-Nova:

http://www.mmlublin.pl/424443/2012/9/2/parafialna-krucjata-przeciwko-firmie-agrosnova?category=news

1 Września Roku Pańskiego 2012

Natknęliśmy się na bardzo ciekawy blog Chrystofobia - sprawdź kogo sponsorujesz, który zasadniczo zajmuje się tym, czym i my chcemy się zająć po wygranej z Agros-Nova, tzn. informowaniem o antychrześcijańskich zachowaniach w marketingu, show-biznesie, itp. Na blogu można przeczytać np. o tym które koncerny przeznaczają pieniądze na walkę z tradycyjną definicją małżeństwa, czy też na promocję satanizmu. Mamy zamiar nawiązać z autorem blogu współpracę. Najstarszy wpis pochodzi z 22 lipca 2012, jest to więc inicjatywa nowa i - zważywszy na to, co się dzieje - ma ona szerokie perspektywy rozwojowe. Link do bloga: http://chrystofobia.wordpress.com/

Portal Informacja.pl promuje nas na swojej głównej stronie:
http://www.informacja.pl/

31 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Tomasz Terlikowski z portalu Fronda.pl wyraża poparcie dla naszego bojkotu w artykule pt. Pani z Agros Nova bluźni na fejsie, czyli dlaczego bojkot "Demona" ma wciąż sens :
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/pani_z_agros_nova_bluzni_na_fejsie,_czyli_dlaczego_bojkot_demona_ma_wciaz_sens

Dziennik Stargardzki wspiera nas artykułem pt. „Dziennik” przyłącza się do bojkotu „Demona”:
http://dziennik.stargard.pl/dziennik-przylacza-sie-do-bojkotu-demona/

Szczególne podziękowania dla internautów z forum Rebelya.pl za inicjatywę modlitewną:
http://rebelya.pl/forum/watek/53425/

...oraz za zainteresowanie tematem okultyzmu w Agros-Nova:
http://rebelya.pl/forum/watek/53432/

30 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Portal Rzeczpospolita przeprowadza wywiad z ks. prof. Aleksandrem Posackim na temat sprzeciwu wobec kampanii reklamowej "Demona". W wywiadzie na pytanie dziennikarza "Ale czy kampania reklamowa produktu nie jest bardziej śmieszna niż groźna?" ks. Posacki odpowiada: "Zdecydowanie nie. Ma realne konsekwencje. Jest to zapraszanie złych duchów do naszego życia."

http://www.rp.pl/artykul/10,928812-Zabobon-wygrywa.html

Kolejny wywiad z ks. prof. Aleksandrem Posackim na temat napoju "Demon" i naszego bojkotu, tym razem na portalu Fronda.pl, pt. O. Posacki dla Fronda.pl: Bojkot "Demona" wciąż ma sens. Mamy do czynienia z bluźnierstwem:
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/o._posacki_dla_fronda.pl:__23641/

Wywiad Rzeczpospolitej doczekuje się również dwóch omówień pt. Ksiądz: Reklama napoju Demon jest groźna. Zaprasza złe duchy, jednego na portalu Gazeta.pl...
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114883,12388520,Ksiadz__Reklama_napoju__Demon__jest_grozna__Zaprasza.html

...i drugiego, w serwisie radia Tok FM:
http://www.tokfm.pl/Tokfm/1,102433,12388520,Ksiadz__Reklama_napoju_Demon_jest_grozna__Zaprasza.html

Tendencyjny materiał z wczorajszego programu Polonia 24 na kanale TVP Polonia można już oglądać w serwisie youtube, zapraszamy do przekonania się jakie podejście do wiary katolickiej panuje w publicznej telewizji:

W związku z przekłamaniami medialnymi wysłaliśmy także dwa sprostowania. Pierwsze, wysłane do władz TVP, wyjaśnia, iż bojkot nasz nie stanowi zagrożenia dla pacjentów chorych na raka, gdyż na stronie internetowej jawnie zachęcamy do rejestracji w Centralnym Rejestrze Niespokrewnionych Potencjalnych Dawców Szpiku i Krwi Pępowinowej. Drugie sprostowanie, przesłane do redakcji Rzeczpospolitej, wyjaśnia, iż nie jesteśmy bojkotem "Demona", ale bojkotem wszystkich produktów firmy Agros-Nova, co dziennikarze tej gazety z jakiegoś powodu skrzętnie przemilczeli.

Postępy akcji: ponad 42000 wyświetleń na niniejszej stronie, ponad 9000 podpisów pod petycją, zaś na facebooku ponad 2200 członków w grupie i ponad 3100 fanów na stronie.

29 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Ks. prof. Aleksander Posacki, najbardziej doświadczony polski egzorcysta, wspiera nas na łamach dzisiejszego Naszego Dziennika w wywiadzie pt. Desakralizacja w reklamie:
http://www.naszdziennik.pl/wp/8441,desakralizacja-w-reklamie.html

Artykuł koordynatora bojkotu pt. Szatan nie krzepi pojawił się dzisiaj w specjalnym dodatku do tygodnika Gazeta Polska pod redakcją Dominika Tarczyńskiego, któremu chcielibyśmy serdecznie podziękować za pomoc. Dodatek  poświęcony jest tematyce egzorcyzmów.

Okazuje się, że nie walczymy z "chciwymi biznesmenami", ale z prawdziwymi okultystami. Na kanale TVP Polonia wyemitowano reportaż o naszym bojkocie w programie Polonia 24, materiał o nas zaczyna się w 10:30: http://www.tvp.pl/polonia/polonia-24/wideo/29082012-2200/8214102
>>> ten sam materiał na YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=-56PrgzanTE <<<
Podczas zbliżeń kamery na nadgarstku wysoko postawionej w Agros-Nova kierowniczki, Karoliny Karolczak, widać charakterystyczną czerwoną nitkę noszoną przez osoby parające się kabalistycznym okultyzmem. Nadto, Pani Karolczak "polubiła" na facebooku dwie strony kabalistyczne. Według naszych informatorów, jest to osoba wysoko postawiona w firmie (wg profilu na facebooku: Marketing & Operations Director), a ponadto bezpośrednio odpowiadająca za markę "Demon" i jej promocję. Facebookowy profil Pani Karoliny Karolczak (https://www.facebook.com/karolina.malgorzata.5) dostarcza nam także innych ciekawych wrażeń... ubolewamy nad koniecznością zamieszczania tu takich bluźnierstw, ale musimy ukazać, iż mamy do czynienia z ludźmi chorobliwie nienawidzącymi Boga. By otworzyć plik w pełnej rozdzielczości należy kliknąć na miniaturę:


Link do obrazka na profilu Pani Karoliny: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=400727079989686
Komentarze do obrazka prosimy wysłać na adres: karolina.karolczak@agrosnova.pl

Na portalu wPolityce.pl pojawia się artykuł pt. Igranie symboliką satanistyczną otwiera na świat ciemności. O proteście konsumenckim ws. napoju z pentagramem - stanowiący omówienie rozmowy z ks. prof. Aleksandrem Posackim:
http://wpolityce.pl/wydarzenia/35058-igranie-symbolika-satanistyczna-otwiera-na-swiat-ciemnosci-o-protescie-konsumenckim-ws-napoju-z-pentagramem

W internetowym serwisie gazety Rzeczpospolita opublikowany zostaje żenujący pod względem merytorycznym artykuł pt. Namawiają do bojkotu Demona. Już po raz kolejny dziennikarze mainstreamowych mediów skrzętnie omijają fakt, iż nawołujemy do bojkotu wszystkich produktów firmy Agros-Nova, a nie tylko napoju "Demon":
http://www.rp.pl/artykul/10,928763-Namawiaja-do-bojkotu-Demona.html

28 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Portal Solidarni 2010 zamieszcza artykuł Satanizm jako chwyt reklamowy?:
http://solidarni2010.pl/10770-satanizm-jako-chwyt-reklamowy.html?PHPSESSID=bb13c7da4e27d60aaf46ea133bb89975

26 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Sanktuarium Św. Józefa w Kaliszu wywiesiło nasze plakaty i zachęca wiernych do bojkotu w treści ogłoszeń parafialnych: Pragniemy poinformować parafian o bojkocie produktów spożywczych firmy „Agros-Nova” za kampanię reklamową napoju „Demon Energy Drink”. Jako katolicy nie powinniśmy kupować i popierać produktów, które propagują złego ducha w popularnych produktach i napojach. Więcej informacji na plakacie w kruchcie i przed Bazyliką.
http://www.swietyjozef.kalisz.pl/?dzial=Ogloszenia

Zauważyć można również pojawienie się informacji o bojkocie w dzisiejszych ogłoszeniach duszpasterskich opublikowanych na stronach wielu innych parafii, co związane jest ze wspomnianym już wcześniej artykułem Popijając "Demona" w Przewodniku Katolickim.

25 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Rozmowę z naszym rzecznikiem prasowym zamieszcza serwis internetowy Radia Maryja:
http://www.radiomaryja.pl/multimedia/akcja-satanizm-nie-przejdzie/

Portal proKapitalizm.pl publikuje artykuł pod wymownym tytułem Miejsce “Demona” jest w rynsztoku:
http://prokapitalizm.pl/miejsce-demona-jest-w-rynsztoku.html

Serwis Franciszkańska 3 zamieszcza przedruk artykułu Popijając "Demona":
http://www.franciszkanska3.pl/Popijajac-Demona,a,16716

24 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Nasz rzecznik prasowy Bartłomiej Kucek był dziś gościem programu Polski Punkt Widzenia na antenie
TV Trwam. Materiał już jest dostępny na Internecie, przeto zapraszamy do oglądania!



W serwisie gazety Głos Wielkopolski opublikowano bardzo zabawny artykuł pt. Demon w puszce. Trwa bojkot napoju energetycznego - przeczytaj dlaczego!:
www.gloswielkopolski.pl/artykul/642995,demon-w-puszce-trwa-bojkot-napoju-energetycznego-przeczytaj,id,t.html

Działalności Fundacji DKMS przy okazji bojkotu krytycznie przygląda się Jagwiga Chmielowska na łamach portalu Niepoprawni.pl w artykule pt. Demon na niemieckiej służbie a w mediach jeno ble, ble, ble:
http://niepoprawni.pl/blog/208/w-mediach-jeno-ble-ble-ble

23 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

PortalSpożywczy.pl zamieszcza artykuł pt. Demon podbija rynek energetyków. Nie przejmujemy się jednak takimi śmiechu wartymi deklaracjami. Otrzymaliśmy informacje, że Agros-Nova rozlicza "Demonem" wszystkie transakcje barterowe i promocyjne na swoje produkty. Sprzedawcy - chcąc tę "walutę" szybko spieniężyć - zalewają rynek tanim produktem, nic więc dziwnego, że sprzedaż napoju wzrosła. Takie kroki świadczą zresztą o desperacji firmy Agros-Nova. Zapewne bez owych trików sprzedaż "Demona" szła nieco opornie. Pamiętajmy! Wszystko rozstrzygnie się przy porównaniu zysków ze sprzedaży napoju i spowodowanych naszym bojkotem strat na pozostałych produktach.
Ostatnio o bojkocie napisano w Przewodniku Katolickim, jutro nasz rzecznik będzie w TV Trwam - a jeśli pojawimy się również w Radiu Maryja, to liczba bojkotujących może nagle wzrosnąć z 7 tysięcy do miliona. Wtedy może się okazać, że zagrożone będzie nie tyle istnienie "Demona", co całej firmy Agros-Nova. Link do wspomnianego artykułu:
http://www.portalspozywczy.pl/inne/napoje_bezalkoholowe/wiadomosci/demon-podbija-rynek-energetykow,74825.html

Portal Interia.pl "przedrukowuje" pochodzący z Przewodnika Katolickiego artykuł Popijając "Demona":
http://fakty.interia.pl/prasa_przewodnik_katolicki/news/popijajac-demona,1835125,4255

22 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Artykuł o naszym bojkocie ukazuje się drukiem w Przewodniku Katolickim, można go również przeczytać w serwisie tygodnika, nosi tytuł Popijając "Demona":
http://www.przewodnik-katolicki.pl/nr/spoleczenstwo/_popijajac_quotdemonaquot.html

Nasz rzecznik prasowy z wizytą w Poranku Radia WNET, zapraszamy do odsłuchania audycji dostępnej we wpisie pt. Kontrowersyjna reklama? Precz z demonem:
http://www.radiownet.pl/publikacje/kontrowersyjna-reklama-precz-z-demonem

Działania podejmowane przez bojkotujących "w terenie", niezależnie od centrali, dobrze obrazuje ten oto wpis na portalu eOstrołęka zatytułowany W Ostrołęce trwa promocja satanizmu?:
http://www.eostroleka.pl/w-ostrolece-trwa-promocja-satanizmu,art30889.html

Portal Rodzina Katolicka zamieszcza przedruk artykułu Popijając "Demona":
http://rodzinakatolicka.pl/index.php/publicystyka/5-komentarze/29758-popijajc-qdemonaq

Portal proKapitalizm.pl zamieszcza nasz banner na swojej stronie głównej w sekcji z polecanymi linkami. Dziękujemy i Bóg zapłać!

21 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Bojkot Agros-Nova zostaje przyrównany do najsłynniejszych światowych bojkotów ideowo-religijnych na łamach serwisu Dziennik Gazeta Prawna w artykule pt. Właściciel Tarczyna bojkotowany przez katolików. Za promocję satanizmu, czyli reklamę z Nergalem:
http://www.gazetaprawna.pl/wiadomosci/artykuly/641041,wasciciel_tarczyna_bojkotowany_przez_katolikow_za_promocje_satanizmu_czyli_reklame_z_nergalem.html

Ten sam artykuł pojawia się również na portalu Dziennik, tym razem pod tytułem Demon nie może lekceważyć katolików:
http://wiadomosci.dziennik.pl/wydarzenia/artykuly/401629,demon-nie-moze-lekcewazyc-katolikow-ideowe-bojkoty-uderzaja-w-koncerny-bojkot-napoju-energetycznego-demon.html

Portal Fronda.pl publikuje wywiad z ks. Bogdanem Bartołdem - "Demon nie może lekceważyć katolików". Potrzebny kolejny bojkot? "Człowiek, dopiero kiedy wejdzie w Zło, uświadamia sobie, jakie to bagno":
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/demon_nie_moze_lekcewazyc_katolikow._potrzebny_kolejny_bojkot___23434

Wirtualna Polska zamieszcza dość prowokacyjnie zatytułowany artykuł - Pijesz te napoje? Jesteś satanistą!:
http://finanse.wp.pl/kat,104114,title,Pijesz-te-napoje-Jestes-satanista,wid,14858536,wiadomosc.html

Z dziennikarskiej prowokacji natrząsa się bloger "Chłodny Żółw" we wpisie pt. Dziennikarze, dziennikarze... Wy nasze ptysie miętowe:
http://chlodnyzolw.salon24.pl/442043,dziennikarze-dziennikarze-wy-nasze-ptysie-mietowe

19 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Popularny bloger "Chłodny Żółw" popiera naszą inicjatywę we wpisie zatytułowanym Satanistyczny dżem:
http://chlodnyzolw.salon24.pl/441651,satanistyczny-dzem

18 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Kolejny sukces naszego bojkotu! Agros-Nova wycofuje się z kampanii reklamowej w TV i na billboardach. Oczywiście czyni to w profesjonalny sposób, zacytujmy...

"Zamieszczona na profilu Inicjatywy informacja, jakoby Agros Nova planowało "ociekającą satanizmem oraz rozwiązłością reklamę napoju energetycznego Demon" jest nieprawdziwa. Nie mamy w planach żadnej takiej kampanii."

Cytat pochodzi z artykułu Gazety Wyborczej pt. Akcja (anty)promocyjna w Białymstoku. Z demonem w tle:
http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,114871,12326270,Akcja__anty_promocyjna_w_Bialymstoku__Z_demonem_w.html

Jednakże z posiadanych przez nas informacji wynika, że taka kampania była planowana. Pierwszy raz wzmianka o niej przykuła naszą uwagę w serwisie Polonia Christiana:

"Wkrótce wyemitowane mają zostać reklamy telewizyjne produktu z Darskim, według zapowiedzi producent planuje także kampanię bliboardową."

Źródło:
http://www.pch24.pl/darski-reklamuje-demon-energy-drink,4409,i.html

Podobne wieści znaleźć można na kilku innych stronach:

"Nergal ma już za sobą zdjęcia do spotu reklamującego. Wkrótce zobaczymy go również w reklamach telewizyjnych i na billboardach."

Źródło 1:
http://www.se.pl/rozrywka/plotki/nergal-w-reklamie-demona-adam-darski-zostal-twarza-napoju-energetycznego_268543.html

Źródło 2:
http://www.fakt.pl/Nergal-twarza-napoju-energetycznego-Demon-Adam-Darski-w-reklamie-napoju-energetycznego,artykuly,168715,1.html

"W czwartek, 12 lipca, Nergal został oficjalnie przedstawiony na konferencji prasowej jako twarz napoju. Jego wizerunek znalazł się zarówno na opakowaniach produktu, jak i w jego reklamach."

Źródło:
http://www.gala.pl/gwiazdy/aktualnosci/zobacz/imgc/9/artykul/adam-darski-reklamuje-napoj-demon/pic/3.html

"Adam Darski właśnie pojawił się w kampanii napoju energetycznego Demon, jako... "Demon demonów". Jego wizerunek znajdzie się zarówno na plakatach, jak i w reklamach i na opakowaniach produktu."

Źródło:
http://www.pudelek.pl/artykul/41607/nergal_reklamuje_demona_zdjecia/

Zresztą - czy naprawdę jest ktoś, kto uwierzy, że ogromna firma spożywcza chcąca podbić dość ciasny rynek napojów energetycznych będzie to robić bez kampanii w telewizji i na billboardach? Litości...

W związku z zaistniałą sytuacją zmienimy nieco treść stron i plakatów, ale całkowity bojkot produktów Agros-Nova trwa nadal i nadal będzie propagowany.

Z innych wieści - nasz apel pt. Bojkot produktów znanej firmy za jej udział w promocji satanizmu zamieszcza portal Prawica.net:
http://prawica.net/31063

Banner naszej strony zawisł na głównej stronie serwisu Interaktywna Polska:
http://www.iap.pl/

17 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Portal proKapitalizm.pl przypomina o naszej inicjatywie w artykule pt. Bojkot demona trwa:
http://prokapitalizm.pl/bojkot-demona-trwa.html

16 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Nasz bojkot opisuje serwis Chrześcijanin24.pl w artykule pt. Bulwersująca promocja napoju Demon: "Przedstaw nam swojego Demona. A może masz ich w sobie kilka?" :
http://chrzescijanin24.pl/z-kraju/news/2676-bulwersujca-promocja-napoju-demon-qprzedstaw-nam-swojego-demona-a-moe-masz-ich-w-sobie-kilkaq.html

14 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Portal Microsoft Network NOW poprawia nam humor swoim artykułem pt. Catholics in Poland afraid that 'Demon' drink has real demons in it, tłumacząc na nasze: Katolicy w Polsce boją się, że napój 'Demon' zawiera prawdziwe demony:
http://now.msn.com/church-wants-to-ban-demon-brand-drink
Już wysłaliśmy im żądanie sprostowania, aczkolwiek z ciężkim sercem, gdyż poniekąd raduje nas wizerunek Polski jako dzikiego, wschodniego kraju, w którym ludzie używający XXI-wiecznej technologii kierują się XIV-wiecznym światopoglądem.

Wprowadzenie działu FAQ (często zadawane pytania) na miejsce zbędnej sekcji Kontakt. Nasze adresy e-mail można znaleźć u dołu każdej z zakładek strony.

Rozpoczęcie wysyłania listów powiadamiających o bojkocie do IK Investment Partners, większościowego udziałowca Agros-Nova. Wzór listu i spis adresatów znajdują się w sekcji Protest.

13 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Podbijamy zagranicę! The Telegraph pisze o nas w wydaniu internetowym, co ciekawe bardzo obiektywnie, w artykule pt. 'Demon' energy drink 'can promote evil':
http://www.telegraph.co.uk/news/worldnews/europe/poland/9472340/Demon-energy-drink-can-promote-evil.html

12 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Na Salonie24 Maciej Świrski w artykule W niewoli kieszonkowego diabła pisze o moralnych aspektach uciekania się do marketingowego satanizmu:
http://szczurbiurowy.salon24.pl/440152,w-niewoli-kieszonkowego-diabla

10 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Polskie Radio zamieszcza agielskojęzyczny artykuł o bojkocie - Demon energy drink 'promotes Satanism' in Poland:
http://www.thenews.pl/1/9/Artykul/108787,Demon-energy-drink-promotes-Satanism-in-Poland

Wspierające nasz bojkot Radio Warszawa informuje: „Satanizm nie przejdzie” – internauci protestują
http://radiowarszawa.com.pl/2012/08/satanizm-nie-przejdzie-internauci-protestuja/

9 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Dzisiejszy dzień przyniósł wysyp artykułów będących przedrukami cokolwiek nieudolnego tekstu Polskiej Agencji Prasowej. Nieudolnego - albowiem nie wspomniano ani słowem o tym, iż nasza akcja jest bojkotem wszystkich produktów firmy Agros-Nova. W zamian za to zaserwowano czytelnikom niewiarygodną w swej bezczelności tezę, iż produkt "Demon" nie ma nic wspólnego ze złem i kwestiami religijnymi...

TVP Info: „Demon” zgubi ludzkie dusze?
http://tvp.info/informacje/polska/demon-zgubi-ludzkie-dusze/8214196

Onet.pl: Idą na wojnę z "Demonem"
http://biznes.onet.pl/ida-na-wojne-z-demonem,18566,5212730,1,prasa-detal

Wirtualna Polska: Nergal znów na cenzurowanym
http://finanse.wp.pl/kat,104124,title,Nergal-znow-na-cenzurowanym,wid,14831940,wiadomosc.html?ticaid=1ef55

Dziennik.pl: Prawicowi internauci idą na wojnę z napojem. "Promocja zła":
http://gospodarka.dziennik.pl/news/artykuly/400647,internauci-ywaja-do-bojkotu-demona.html

Polskie Radio: Napój promuje satanizm? Internauci i księża oburzeni
http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/662499,Napoj-promuje-satanizm-Internauci-i-ksieza-oburzeni

Polska The Times: Internauci, księża i prawicowi publicyści idą na wojnę z "Demonem". "To potworność i zguba dla dusz":
http://www.polskatimes.pl/artykul/633845,internauci-ksieza-i-prawicowi-publicysci-ida-na-wojne-z,id,t.html

Dziennik Polski: Idą na wojnę z "Demonem"
http://www.dziennikpolski24.pl/pl/aktualnosci/kraj/1235067-ida-na-wojne-z-demonem.html

Portal Spożywczy: Internauci idą na wojnę z Agros Nova. Bojkot napoju Demon
http://www.portalspozywczy.pl/inne/napoje_bezalkoholowe/wiadomosci/internauci-ida-na-wojne-z-agros-nova-bojkot-napoju-demon,74175.html

Zdecydowanie najgłupszym tytułem dla przedruku depeszy popisał się Wprost: Internauci kontra "Demon". "Oni nie rozumieją, że chodzi o marketing":
http://www.wprost.pl/ar/338432/Internauci-kontra-Demon-Oni-nie-rozumieja-ze-chodzi-o-marketing/

Haniebny tekst PAP zamieszcza również portal Deon.pl:
http://www.deon.pl/wiadomosci/polska/art,14477,dziennik-polski-ida-na-wojne-z-demonem.html

A także Rzeczpospolita:
http://www.rp.pl/artykul/173943,923520.htmlhttp://www.rp.pl/artykul/173943,923520.html

Z racji wzrostu zainteresowania mediów powołaliśmy rzecznika prasowego, z którym można się skontaktować pod adresem: rzecznik.prasowy@satanizmnieprzejdzie.pl

Przerażenie rosnącą skalą bojkotu wyraża portal Nieklerykalny.pl w artykule pt. Bojkot pseudokatolików przynosi efekty?:
http://nieklerykalny.pl/krytykant/bojkot-pseudokatolikow-przynosi-efekty

Powstaje bardziej litościwa dla zużycia tuszu wersja naszego plakatu A4 - prosimy go drukować i wręczać rodzinie, znajomym, księdzu proboszczowi, sklepikarzom, etc. By otworzyć plik w pełnej rozdzielczości należy kliknąć na miniaturę:


8 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Przełamujemy barierę między Internetem, a realem! Dziennik Gazeta Polska Codziennie zamieszcza traktujący o bojkocie artykuł pt. Energia od złego, oto jego wersja internetowa:
http://niezalezna.pl/31720-energia-od-zlego

Przedruki artykułów oraz linki do nich pojawiają się na wielu stronach i forach internetowych, tak przyjaznych, jak i nie. Tutaj link do dyskusji na portalu Rebelya.pl:
http://rebelya.pl/forum/watek/52651/

Portal Katolicka Rodzina opisuje bojkot w artykule Napój "demon" w sklepach - PROTESTUJMY!:
http://katolickarodzina.pl/akcje/600-napoj-qdemonq-w-sklepach-protestujmy.html

Powstaje przeznaczony do druku plakat A4 promujący bojkot - prosimy go drukować i wręczać rodzinie, znajomym, księdzu proboszczowi, sklepikarzom, etc. By otworzyć plik w pełnej rozdzielczości należy kliknąć na miniaturę:

Strona zostaje rozbudowana o 3 nowe działy: grafiki, DKMS oraz kontakt.

7 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Artykuł pt. Satanizm nie przejdzie: bojkot produktów firmy Agros-Nova rusza zamieszcza również portal Niepoprawni.pl:
http://niepoprawni.pl/content/satanizm-nie-przejdzie-bojkot-produktow-firmy-agros-nova-rusza

Dość zabawny artykuł pt. Bojkotują „Pysia” za… satanizm! popełnił serwis InfoTuba:
http://www.infotuba.pl/spoleczenstwo/ludzie/bojkotuja__pysia__za__satanizm__a18574.xml

6 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Portal Fronda.pl donosi o naszym bojkocie w artykule pt. Satanizm nie przejdzie: bojkot produktów firmy Agros-Nova rusza :
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/satanizm_nie_przejdzie:_bojkot_produktow_firmy_agros-nova_rusza_23094

O bojkocie napisał także portal Niezależna.pl w artykule pt. Satanizm nie przejdzie. Nawet w wersji light:
http://niezalezna.pl/31657-satanizm-nie-przejdzie-nawet-w-wersji-light

Nasza akcja została zauważona również na portalu Obiektywnie.com.pl. Link do wpisu pt. Ruszyła strona StanizmNiePrzejdzie.pl:
http://www.obiektywnie.com.pl/artykuly/ruszyla-strona-stanizmnieprzejdzie-pl.html

Kolejny artykuł zatytułowany Satanizm nie przejdzie: bojkot produktów firmy Agros-Nova rusza, tym razem w serwisie Bibuła - pismo niezależne:
http://www.bibula.com/?p=59482

5 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Bojkot jako temat dnia w Gościu Niedzielnym! Zapraszamy do zapoznania się z artykułem pt. Satanizm nie przejdzie - bojkot znanych marek:
http://gosc.pl/doc/1223529.Satanizm-nie-przejdzie-bojkot-znanych-marek

Portal konserwatyzm.pl donosi o powstaniu naszej strony we wpisie pt. Portal przeciwko reklamom demonów:
http://konserwatyzm.pl/artykul/4943/portal-przeciwko-reklamom-demonow

4 Sierpnia Roku Pańskiego 2012

Powstaje petycja Protest przeciwko satanizmowi w reklamach Agros-Nova:
http://www.petycjeonline.com/protest_przeciwko_satanizmowi_w_reklamach_agros-nova

Strona satanizmnieprzejdzie.pl zostaje opublikowana w sieci.

30 Lipca Roku Pańskiego 2012

Masowe zgłaszanie strony Satanizm nie przejdzie - bojkot produktów Agros Nova do administracji facebooka przez naszych przeciwników, na szczęście niezbyt skuteczne - tracimy tylko jeden obrazek.

O naszej akcji informuje serwis Dzieńdobry Włocławek we wpisie pt. Opętał Cię "Demon"? Zobacz kto chce bojkotu włocławskiego keczupu:
http://ddwloclawek.pl/pl/11_wiadomo_ci/4039_opetal_cie_demon_zobacz_kto_chce_bojkotu_wloclawskiego_keczupu.html

Artykuł pt. Nie każdemu w smak Nergal. Kampania Demona promuje "zło, potworność i zepsucie"? pojawia się na lokalnym portalu Siewie.tv:
http://www.siewie.tv/artykuly/aktualnosci/790-nie-kazdemu-w-smak-nergal-kampania-demona-promuje-zo-potwornosc-i-zepsucie

Portal Telemagazyn donosi o nas w artykule pt. Chcą bojkotu Nergala...:
http://www.telemagazyn.pl/plotki/6885,chca-bojkotu-nergala,id,t.htmlhttp://www.telemagazyn.pl/plotki/6885,chca-bojkotu-nergala,id,t.html

O bojkocie wspomniano także na sersiwie Pablik.pl w artykule pt. „Satanizm nie przejdzie – bojkot produktów Agros Nova”:
http://www.pablik.pl/index.php/21722/satanizm-nie-przejdzie-bojkot-produktow-agros-nova.html

29 Lipca Roku Pańskiego 2012

Naszą inicjatywę poparł prof. Jacek Bartyzel:
http://www.facebook.com/SatanizmNiePrzejdzieBojkotProduktowAgrosNova/posts/268233689956588

O naszej akcji donosi portal plotkarski Pudelek w artykule pt. Wzywają do bojkotu Nergala! "ZŁO I ZEPSUCIE":
http://www.pudelek.pl/artykul/41987/wzywaja_do_bojkotu_nergala_zlo_i_zepsucie/

Na portalu Konserwatyzm.pl pojawia się opisujący naszą akcję artykuł Egzorcyzmujmy "Demona":
http://www.konserwatyzm.pl/artykul/4904/egzorcyzmujmy-demona

Portal Nowy Ekran publikuje artykuł pt. Bojkot Agros Nova ma 1000 lajków na facebooku!:
http://karzelreakcji.nowyekran.pl/post/69757,bojkot-agros-nova-ma-1000-lajkow-na-facebooku

28 Lipca Roku Pańskiego 2012

Na portalu wPolityce.pl pojawia się artykuł Łukasza Warzechy pt. Warzecha o kampanii społecznej z Darskim w roli głównej: zwykle nie mamy ochoty brać udziału w akcji, firmowanej przez kogoś, kto nas obraża:
http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-lukasza-warzechy/33065-warzecha-o-kampanii-spolecznej-z-darskim-w-roli-glownej-zwykle-nie-mamy-ochoty-brac-udzialu-w-akcji-firmowanej-przez-kogos-kto-nas-obraza

Otrzymujemy oficjalne poparcie ONR Jelenia Góra:
http://www.facebook.com/SatanizmNiePrzejdzieBojkotProduktowAgrosNova/posts/463791990312699

27 Lipca Roku Pańskiego 2012

Strona "Demon Energy Drink" otrzymała lifting - zniknął pentagram, a Nergal już nie straszy makijażem.

O bojkocie donosi portal Gazety Wyborczej w artykule pt. Bojkot za "szatańską" promocję z Nergalem:
http://wyborcza.pl/1,75248,12208149,Bojkot_za__szatanska__promocje_z_Nergalem.html

26 Lipca Roku Pańskiego 2012

Portal plotkarski Pomponik uraczył nas artykułem pt. Katolicy bojkotują reklamę z Nergalem:
http://www.pomponik.pl/plotki/news-katolicy-bojkotuja-reklame-z-nergalem,nId,624785

25 Lipca Roku Pańskiego 2012

Pierwszy sukces bojkotu: firma Agros-Nova deklaruje, iż z powodu protestów z puszki "Demona" zniknie pentagram.

Blog Z Notatnika Samodzielnie Myślącego Polaka publikuje wpis pt. Bojkot Agros Nova za zatrudnienie nergala.:
http://samodzielniemyslacy.blogspot.com/2012/07/bojkot-agros-nova-za-zatrudnienie.html?zx=de0b79b389b7e443

24 Lipca Roku Pańskiego 2012

O nadchodzącej kampanii reklamowej "Demona" pisze na swojej stronie Radio Warszawa w artykule pt. Powiedzmy NIE promocji okultyzmu pod płaszczykiem czynienia dobra:
http://radiowarszawa.com.pl/2012/07/promocja-okultyzmu-pod-plaszczykiem-czynienia-dobra/

Wspiera nas ksiądz Michał Misiak:
http://www.facebook.com/SatanizmNiePrzejdzieBojkotProduktowAgrosNova/posts/266438696802754

Poparcie wyraził również ksiądz Marek Bałwas:
http://www.facebook.com/SatanizmNiePrzejdzieBojkotProduktowAgrosNova/posts/266654366781187

Naszą akcję opisuje także Jerzy Wasiukiewicz na portalu wPolityce.pl w artykule pt. Czas na bojkot produktów Agros-Nova! Promocja napoju "Demon" jest promocją satanizmu. Producent z tym się nie kryje:
http://wpolityce.pl/dzienniki/dziennik-jerzego-wasiukiewicza/32828-czas-na-bojkot-produktow-agros-nova-promocja-napoju-demon-jest-promocja-satanizmu-producent-z-tym-sie-nie-kryje

O bojkocie informuje również serwis proKapitalizm.pl w artykule Bojkot produktów Agros Nova za promocję A. Darskiego!: http://prokapitalizm.pl/bojkot-produktow-agros-nova-za-promocje-a-darskiego.html

Ten sam artykuł pojawił się również na portalu Nowy Ekran:
http://karzelreakcji.nowyekran.pl/post/69344,bojkot-produktow-agros-nova-za-promocje-satanizmu-i-a-darskiego

23 Lipca Roku Pańskiego 2012

Na portalu Naszego Dziennika ukazuje się artykuł pt. Internauci nawołują do bojkotu koncernu Agros Nova:
http://naszdziennik.pl/ekonomia-gospodarka/5354,internauci-nawoluja-do-bojkotu-koncernu-agros-nova.html

21 Lipca Roku Pańskiego 2012

Otrzymaliśmy oficjalne poparcie Ruchu Odparcia Palikota:
http://www.facebook.com/SatanizmNiePrzejdzieBojkotProduktowAgrosNova/posts/265718680208089

Na portalu Polonia Christiana pojawia się artykuł pt. Darski reklamuje napój nazwany na cześć Złego:
http://www.pch24.pl/darski-reklamuje-demon-energy-drink,4409,i.html

20 Lipca Roku Pańskiego 2012

Utworzenie na facebooku strony Satanizm nie przejdzie - bojkot produktów Agros Nova:
https://www.facebook.com/SatanizmNiePrzejdzieBojkotProduktowAgrosNova

14 Lipca Roku Pańskiego 2012

Przemiana wydarzenia w grupę pt. Egzorcyzmujmy "Demona" z powodu trudności technicznych spowodowanych atakami ateistów.
Link do grupy: http://www.facebook.com/groups/416058275112062/

13 Lipca Roku Pańskiego 2012

Pod wpływem artykuł z portalu Fronda.pl powstaje na facebooku wydarzenie protestujące przeciwko marce "Demon Energy Drink". Link do artykułu:
http://www.fronda.pl/news/czytaj/tytul/nergal_demon_demonow_reklamuje_napoj._szykuje_sie_kolejny_bojkot___22505/


~ ~ ~




Kontakt z nami najlepiej nawiązać przez stronę facebookową:
http://www.facebook.com/SatanizmNiePrzejdzieBojkotProduktowAgrosNova

Email, który rzadko sprawdzamy, gdyż został zalany spamem:

Kontakt dla mediów, który też rzadko sprawdzamy, z tego samego powodu: 



~ Crux Sacra Sit Mihi Lux ~